مشاوره حرفه ای

مشاورین ما با اتکا به دانش و تجربه کافی , شما را در راستای پیشبرد اهدافتان همراهی خواهند کرد.

Www.adroom.ir

قیمت مناسب

ما در فضایی سالم به دور از ایجاد هزینه های کاذب برای کارفرما , تعرفه های منصفانه ای ارائه می دهیم.

Www.adroom.ir

فایل لایه باز

ما فایل اصلی لایه باز بنر را بصورت کامل در اختیار شما قرار میدهیم.

Www.adroom.ir

طراحی فوری

طراحان ما در سریعترین زمان بهترین طراحی ممکن را برای شما انجام می دهند!

Www.adroom.ir
Advanced Heading

طراحی بنر​

طراحی انواع بنر تبلیغاتی

یکی از مهم ترین بخش های تبلیغاتی مربوط به طراحی بنر به صورت گرافیکی است. امروزه استفاده از بنرهای دیجیتال در بستر تبلیغات آنلاین بسیار مرسوم است. بنرها از لحاظ جلوه بصری، موضوع و محتوا با یکدیگر متفاوت هستند. بنرها منبع مهمی برای بازاریابی آنلاین هستند و می توان از آن ها برای ارائه محصولات و خدمات استفاده کرد. با این روش تبلیغاتی می توانید بیزینس خود را به مخاطبان معرفی کرده و مشتریان بیشتری جذب کنید.

شاید در ابتدا بنر گرافیکی شما را به یاد چاپ آگهی در روزنامه یا مجلات بیندازد. اما طراحی اختصاصی این قابلیت را دارد که مخاطب را به وب سایت هدف هدایت کرده و آن را به مشتری دائم تبدیل کند.بازاریاب های تبلیغاتی با ایجاد یک طرح کنجکاوی برانگیز توجه بازدید کنندگان را به خود جلب می کنند. با گسترش محبوبیت بستر وب، بسیاری از افراد به استفاده از انواع بنرهای تبلیغاتی روی آورده اند.

با توجه به استفاده رو به افزایش مردم از فضای مجازی، استفاده از تولید محتوای تصویری در قالب تبلیغات، اسلایدر، بنر های موشن گرافیک و ثابت اهمیت ویژه ای پیدا کرده است. متخصصان و طراحان ادروم حرفه ای ترین بنرهای تبلیغاتی را که به ارتقا جایگاه بیزینس شما کمک می کند، ارائه می دهند. شما می توانید قبل از سفارش از تجربه مشاوران حاذق ادروم کمک بگیرید.

بنر
طراحی بنر سایت به دو شکل ثابت و متحرک صورت می گیرد. بنرهای سایت نوعی ابزار تبلیغاتی هستند که با ترکیب تصاویر و متن برای انتقال پیام با بازدهی بالا مورد استفاده قرار می گیرند. مردم امروزه برای خرید و انجام کارهای خود به محصولات و خدمات آنلاین روی آورده اند. به همین علت وب سایت ها به بستر مناسبی جهت قرار دادن تبلیغات تبدیل شده اند. در طراحی بنرهای تبلیغاتی سایت از تصاویر مرتبط با کسب و کار شما استفاده می شود. همچنین مواردی مانند خدمات، فروش ویژه، تخفیف ها و…به شکل پر رنگ تری به کاربر نمایش داده می شود. برای طراحی این بخش تبلیغاتی مهم در وب سایت خود، می توانید به گرافیست های حرفه ای ادروم اعتماد کنید.

طراحی بنر در شکل ها و اندازه های گوناگونی صورت می گیرد.هیئت تبلیغات اینترنتی (IAB) براساس ابعاد پیکسل، 8 اندازه مختلف را تعیین کرده است.

نوع کامل با اندازه ۴۶۸ در ۶۰ پیکسل، دکمه میکرو با اندازه ۸۸ در ۳۱ پیکسل، نوع کامل با میله‌ جست‌و‌جوی عمودی با اندازه ۳۹۲ در ۷۲ پیکسل، دکمه 1 با اندازه ۱۲۰ در ۹۰ پیکسل، دکمه 2 با اندازه ۱۲۰ در ۹۰ پیکسل، نوع عمودی با اندازه ۲۱۰ در ۲۴۰ پیکسل، دکمه مربعی با اندازه ۱۲۵ در ۱۲۵ پیکسل، بنر نیمه با اندازه ۲۳۴ در ۶۰ پیکسل، شما بیشتر از همه در صفحات وب سایت ها با نوع کامل مواجه می شوید زیرا محبوب ترین اندازه را دارد. با این که طراحی محدود به این اندازه ها نمی شود اما این ها مقادیری استاندارد هستند.

بنر

طراحی اسلایدر سایت

قطعا در ابتدای صفحات سایت های مختلف تصاویری که به صورت متحرک و پشت سر هم نمایش داده می شوند را مشاهده کرده اید. اسلایدر سایت یکی از مهم ترین بخش های سایت تلقی می شود به خصوص که به محض بارگذاری سایت کاربر ابتدا اسلایدر به چشمش می آید. اسلایدر ها شامل چندین بنر تبلیغاتی می شوند که به صورت مرتب یا تصادفی به نمایش در می آیند. گرافیست می تواند تصاویر اسلایدر را در قالب های jpg , png و gif طراحی کند. اسلایدرها بنا به سلیقه طراح سایت در ابتدا، قسمت میانی یا حتی انتهای صفحات سایت قرار می گیرند. اسلایدر ها برای تبلیغ محصولات، اطلاعیه ها، تخفیف ها و جشنواره ها، معرفی خدمات، مناسبت ها، نمایش اطلاعات تماس و … کاربرد دارند. شما می توانید با سفارش طراحی یک اسلایدر جذاب به متخصصان ادروم، یک بیلبورد بزرگ با ظاهری چشم نواز در ابتدای سایت خود داشته باشید که به خوبی می تواند رضایت بازدیدکنندگان را جذب کند.گروه طراحان ادروم، طی کمتر از 72 ساعت، اسلایدری با طرح و موضوع هدفمند، حجم و سایز مناسب، ترکیب رنگ، سایز مناسب و به طور کلی با رعایت تمامی استاندارد ها همراه با فایل لایه باز آن به شما ارائه می دهد.  شما برای این که کاربر را به کلیک کردن بر روی اسلایدر ترغیب کنید، می توانید از یک دکمه کال تو اکشن(cta) مناسب استفاده کنید. این مسئله به معرفی بهتر محصولات و خدمات سایت شما کمک خواهد کرد.

طراحی بنر ثابت و متحرک

اغلب شرکت ها و صاحبان کسب و کارهای مختلف برای برندسازی و تبلیغات محصولات و خدمات خود از آگهی های نمایشی استفاده می کنند. بنرهای متحرک نوعی از بنرهای تصویری و گرافیکی هستند.
در واقع آن ها موشن های بی صدا هستند که علاوه بر جنبه تبلیغاتی، کاربرد های دیگر هم دارند.
این نوع تبلیغات متحرک به اندازه یک فایل ویدیویی تاثیرگذارند در عین حال حجم کمتری نسبت به یک فایل ویدیویی دارند. آن ها به جذب بیشتر مشتری کمک می کنند و انتخاب هوشمندانه ای محسوب می شوند.
یکی از رایج ترین بنرها که به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد، بنر ثابت است. نوع ثابت  به ساده ترین شکل ممکن محصولات، نام تجاری و خدمات شما را به دیگران معرفی می کند. البته قبل از سفارش طراحی شما باید نیاز تبلیغاتی خود را در نظر داشته باشید.  ساختار آن از مدیاهای ثابت و متن تشکیل می شود.
این عنصر تبلیغاتی در سایزهای بزرگ و در بخش هایی که بازدید زیادی دارد، قرار می گیرد. یکی از بهترین بخش ها مربوط به هدر سایت است.
نوع ثابت فاقد جلوه های گرافیکی پیچیده، تصاویر خیره کننده و اطلاعات اضافی می باشد. به همین علت کمتر برای کاربر خسته کننده می شود و کلیک خور خوبی دارد.

مزایای استفاده از بنر ثابت

قطعا در فضای مجازی با بنرهای ثابت زیادی مواجه شده اید. طراحی آن ها باید به صورت خلاقانه و کاملا اصولی صورت بگیرد. این نوع بنر بیشتر در قالب jpg وجود دارد اما امکان این که در قالب PNG یا Gif بدون انیمیشن ارائه شود هم هست. به دلیل استفاده از یک فریم در بنرهای استاتیک یا ثابت، آن ها دارای حجم بسیار مناسبی هستند. به همین علت این بنر در مدت زمان کمتری لود شده و برای مخاطب نمایش داده می شود. می توان از بنرهای ثابت بدون هیچ دردسری در انواع شبکه های اجتماعی و پلتفرم های ایرانی و خارجی استفاده کرد. برای این که از آن در وب سایت خود استفاده کنید، نیازی به پلاگین جداگانه نخواهید داشت. به دلیل عدم استفاده از انیمیشن و عناصر متحرک در بنر استاتیک، پیام مدنظر شما به سرعت به مخاطب منتقل شده و هیچ مزاحمتی در این زمینه برای مخاطب نخواهد داشت.

ویژگی های بنر متحرک

بنرهای متحرک باید به شکلی طراحی شوند که ظرف مدت چند ثانیه پیام مدنظر را به مخاطب القا کنند. ساخت بنر gif کسب و کار شما را برجسته تر جلوه می دهد. طراحان ادروم بنر متحرک را با حجم مناسب بدون افت کیفیت به شما تحویل می دهند. همچنین سفارش شما را با هر میزان جزئیاتی که بخواهید، طراحی می کنند.  یکی از کاربردی ترین روش ها در کال تو اکشن که کاربر را وادار به واکنش نشان دادن می کند، استفاده از گیف تبلیغاتی است.

این نوع بنرها با فرمت  gif و swf وجود دارند. معمولا آخرین چیزی که بر روی بنر متحرک نمایش داده می شود، ورود به صفحه فرود سایت یا دکمه فراخوان است. این نوع بنر از  ۲۵۶ رنگ موجود در فضای وب پشتیبانی می کند و تاثیرگذاری بالایی دارد. به همین علت در نمایشگر های مختلف به خوبی نمایش داده می شود. بنرهای گیف بنرهای کم هزینه ای هستند که به توسعه کسب و کارهای کوچک کمک شایانی خواهند کرد.

یکی از روش های تبلیغاتی کم هزینه و اثرگذار، بازاریابی و تبلیغات در اینستاگرام است. اما شما برای بازاریابی و کسب در آمد در این اپلیکیشن در وهله اول به ساخت بنر تبلیغاتی نیاز خواهید داشت. شما در ابتدا باید هدف خود از تبلیغات و مفهومی که میخواهید منتقل شود را مشخص کنید. سپس سفارش ساخت بنر را به طراحان حاذق ادروم بسپارید تا ظرف مدت کوتاهی طرح نهایی خود را با بالاترین کیفیت به همراه فایل psd دریافت کنید. در صورتی که فایل نهایی موردپسند شما قرار نگیرید، امکان ویرایش آن به صورت رایگان وجود دارد.

طراحی بنر یکی از بهترین روش های تبلیغاتی است که توجه بسیاری از وبمسترها را به خود جلب کرده است. شما می توانید با استفاده از این روش تبلیغاتی ترافیک بالایی را جذب کنید. طراحی بنر در سه سبک مختلف صورت می گیرد.

سبک معمولی: در این سبک طرح نهایی بسیار شیک و کاربر پسند طراحی شده و جذابیت خاص خود را دارد. بیشتر در فروشگاه هایی مورد استفاده قرار می گیرد که هدف از تبلیغات فروش محصول است. این سبک بازدهی بالایی دارد و با کاربر ارتباط مستقیم برقرار میکند و به راحتی میتواند اعتماد کاربر را جلب نماید.

سبک فلت: ایده این سبک با رابط کاربری مترو ویندوز ۸ شکل گرفت. در سبک فلت تمامی عناصر به صورت کاملا فلت یا تخت کنار یکدیگر قرار می گیرند. امروزه سبک فلت در تمامی بخش ها به ویژه طراحی سایت و طراحی بنر طرفداران زیادی پیدا کرده است. طرح نهایی در عین سادگی بسیار زیبا و جذاب بنظر می رسد.

سبک رئالیسم: در این سبک طرح شما سه بعدی و شکیل و نسبتا حرفه ای تر خواهد بود. از دیگر ویژگی های سبک رئالیسم می توان به افکت های زیبا و متنوع و رنگ بندی های کدر اشاره کرد.ایجا حس کنجکاوی در این سبک به مراتب بیشتر میباشد.البته گفتنی است این سبک با هر سلیقه ای سازگار نیست.

ساخت بنر تبلیغاتی و استفاده از آن در وب سایت و دیگر شبکه های اجتماعی، مزایای زیادی به دنبال دارد. از مزایای استفاده از این نوع تبلیغات می توان به جذابیت بصری بیشتر، برندینگ بهتر، امکان تبلیغات هدفمند، پیگیری بازدید کاربران، صرفه جویی در هزینه ها و… اشاره کرد.

عدم محدودیت در طراحی

در تبلیغات چاپی یک سری محدودیت ها وجود دارد. به طور مثال ممکن است رنگ و جلوه های گرافیکی نهایی به دلخواه شما نباشد. اما در طراحی بنرهای دیجیتال هیچ محدودیتی وجود ندارد؛ به خصوص که گرافیست های ادروم بسیار خلاقانه کار می کنند. در این نوع بنرها می توان از تصاویر متحرک، جلوه های گرافیکی متنوع و انیمیشن ها استفاده کرد.

صرفه جویی در هزینه ها

تیم طراحی ادروم در فضایی حرفه ای و به دور از هزینه های کاذب، تعرفه های مناسب و منصفانه ای به کارفرما ارائه می دهد. این موضوع موجب صرفه جویی در هزینه های تبلیغاتی کسب و کار شما می شود. در این نوع تبلیغات شما صرفا هزینه طراحی را می پردازید و لازم نیست مانند تبلیغات فیزیکی هزینه ای بابت اجاره بیلبورد یا چاپ پرداخت کنید.

جذابیت بصری بیشتر

محتوای گرافیکی جذاب در هر زمینه ای می تواند توجه مخاطبان را جذب کند. همچنین به انتقال بهتر پیام تبلیغاتی شما کمک می کند. تبلیغات SEM به دلیل محدودیت کاراکتر و فرمت متنی، تنوع زیادی نمی تواند داشته باشد. به غیر از آن ذهن انسان تصاویر را بهتر به خاطر می سپارد. به همین علت این نوع تبلیغات به تبلیغات متنی برتری دارد.

امکان پیگیری و Retargeting

شما در تبلیغات فیزیکی نمی توانید میزان بازدید و اثربخش بودن تبلیغ خود را بفهمید. اما با سفارش طراحی بنر و استفاده از این نوع تبلیغات می توانید مواردی مانند میزان ترافیک سایت، تعداد کلیک، نرخ تبدیل، میزان فروش سایت و … را بررسی کرده و کمپین تبلیغاتی خود را اصلاح یا بازیابی کنید. مفهوم  Retargeting به معنای ایجاد تبلیغات برای مخاطبانی است که قبلا از وب سایت شما بازدیده کرده اند اما خریدی انجام نداده اند یا در خبرنامه سایت شما عضو نشده اند. شما می توانید از این طریق به افرادی که به کسب و کار شما علاقه مند هستند، دسترسی پیدا کنید.

افزایش آگاهی کاربران نسبت به برند شما

کاربران تنها با مشاهده تبلیغات بنری شما به اطلاعات خوبی در مورد برند محصولات یا خدمات شما دست پیدا می کنند. این روش آن ها را جذب کسب و کار شما می کند. برندهای معروفی مانند نایک و اپل برای ماندگاری مداوم در ذهن مخاطب، از این روش تبلیغاتی استفاده می کنند. دیدن بنرهای تبلیغاتی جذاب مخاطبان را ترغیب به خرید می کند. این مسئله ترافیک ورودی وب سایت را نیز افزایش می دهد.

ما خاطره ای خوش برای شما رقم میزنیم.

جهت مشاهده نمونه طراحی های انجام شده برای برند هورا اینجا کلیک کنید.

ایرونیشم داریم...

جهت مشاهده نمونه طراحی های انجام شده برای برند خاتونک اینجا کلیک کنید.

گنگ پی اس , یکه بازار ps

جهت مشاهده نمونه طراحی های انجام شده برای برند گنگ پی اس اینجا کلیک کنید.

وقتشه یه لبخند عمیق بسازی

جهت مشاهده نمونه طراحی های انجام شده برای برند هورا اینجا کلیک کنید.

جشنواره لوازم خانگی اناردون

جهت مشاهده نمونه طراحی های انجام شده برای برند خاتونک اینجا کلیک کنید.

شادی ساز شو...

جهت مشاهده نمونه طراحی های انجام شده برای برند هورا اینجا کلیک کنید.

به این مطلب امتیاز بدهید