[vc_row type=”vc_default” equal_height=”yes” bg_type=”bg_color” bg_override=”ex-full” css=”.vc_custom_1665500859261{margin-top: -80px !important;padding-top: 40px !important;padding-bottom: 40px !important;}” bg_color_value=”#fb931c”][vc_column width=”1/4″ css=”.vc_custom_1550512298849{padding-top: 20px !important;padding-right: 30px !important;padding-bottom: 20px !important;padding-left: 30px !important;}”][just_icon icon=”Defaults-comments” icon_size=”64″ icon_color=”#ffffff” icon_style=”advanced” icon_color_bg=”rgba(255,255,255,0.01)” icon_border_style=”solid” icon_color_border=”rgba(255,255,255,0.3)” icon_border_size=”4″ icon_border_radius=”5″ icon_border_spacing=”120″ icon_animation=”swing”][ultimate_heading main_heading=”مشاوره حرفه ای” heading_tag=”h4″ main_heading_color=”#ffffff” sub_heading_color=”#ffffff” main_heading_style=”font-weight:bold;” main_heading_margin=”margin-top:15px;margin-bottom:10px;”]مشاورین ما با اتکا به دانش و تجربه کافی , شما را در راستای پیشبرد اهدافتان همراهی خواهند کرد.[/ultimate_heading][dt_default_button size=”custom” btn_width=”btn_fixed_width” custom_btn_width=”160″ button_alignment=”btn_center” font_size=”15px” icon_size=”16px” button_padding=”12px 14px 12px 14px” border_radius=”5px” default_btn_bg_color=”rgba(255,255,255,0.2)” bg_hover_color=”rgba(255,255,255,0.3)” icon_type=”none” css=”.vc_custom_1664817519188{margin-top: 20px !important;}”]www.Adroom.ir[/dt_default_button][/vc_column][vc_column width=”1/4″ css=”.vc_custom_1550512292281{border-right-width: 3px !important;border-left-width: 3px !important;padding-top: 20px !important;padding-right: 30px !important;padding-bottom: 20px !important;padding-left: 30px !important;border-left-color: rgba(255,255,255,0.3) !important;border-left-style: dashed !important;border-right-color: rgba(255,255,255,0.3) !important;border-right-style: dashed !important;}”][just_icon icon=”Defaults-money” icon_size=”64″ icon_color=”#ffffff” icon_style=”advanced” icon_color_bg=”rgba(255,255,255,0.01)” icon_border_style=”solid” icon_color_border=”rgba(255,255,255,0.3)” icon_border_size=”4″ icon_border_radius=”5″ icon_border_spacing=”120″ icon_animation=”swing” tooltip_disp=”left”][ultimate_heading main_heading=”قیمت مناسب” heading_tag=”h4″ main_heading_color=”#ffffff” sub_heading_color=”#ffffff” main_heading_style=”font-weight:bold;” main_heading_margin=”margin-top:15px;margin-bottom:10px;”]ما در فضایی سالم به دور از ایجاد هزینه های کاذب برای کارفرما , تعرفه های منصفانه ای ارائه می دهیم.[/ultimate_heading][dt_default_button size=”custom” btn_width=”btn_fixed_width” custom_btn_width=”160″ button_alignment=”btn_center” font_size=”15px” icon_size=”16px” button_padding=”12px 14px 12px 14px” border_radius=”5px” default_btn_bg_color=”rgba(255,255,255,0.2)” bg_hover_color=”rgba(255,255,255,0.3)” icon_type=”none” css=”.vc_custom_1664817514587{margin-top: 20px !important;}”]www.Adroom.ir[/dt_default_button][/vc_column][vc_column width=”1/4″ css=”.vc_custom_1665081973984{border-right-width: 3px !important;border-left-width: 3px !important;padding-top: 20px !important;padding-right: 30px !important;padding-bottom: 20px !important;padding-left: 30px !important;border-left-color: rgba(255,255,255,0.3) !important;border-left-style: dashed !important;border-right-color: rgba(255,255,255,0.3) !important;border-right-style: dashed !important;}”][just_icon icon=”far fa-file-image” icon_size=”64″ icon_color=”#ffffff” icon_style=”advanced” icon_color_bg=”rgba(255,255,255,0.01)” icon_border_style=”solid” icon_color_border=”rgba(255,255,255,0.3)” icon_border_size=”4″ icon_border_radius=”5″ icon_border_spacing=”120″ icon_animation=”swing” tooltip_disp=”left”][ultimate_heading main_heading=”فایل لایه باز” heading_tag=”h4″ main_heading_color=”#ffffff” sub_heading_color=”#ffffff” main_heading_style=”font-weight:bold;” main_heading_margin=”margin-top:15px;margin-bottom:10px;”]ما فایل اصلی لایه باز کاتالوگ را بصورت کامل در اختیار شما قرار میدهیم[/ultimate_heading][dt_default_button size=”custom” btn_width=”btn_fixed_width” custom_btn_width=”160″ button_alignment=”btn_center” font_size=”15px” icon_size=”16px” button_padding=”12px 14px 12px 14px” border_radius=”5px” default_btn_bg_color=”rgba(255,255,255,0.2)” bg_hover_color=”rgba(255,255,255,0.3)” icon_type=”none” css=”.vc_custom_1664817514587{margin-top: 20px !important;}”]www.Adroom.ir[/dt_default_button][/vc_column][vc_column width=”1/4″][just_icon icon=”Defaults-bolt” icon_size=”64″ icon_color=”#ffffff” icon_style=”advanced” icon_color_bg=”rgba(255,255,255,0.01)” icon_border_style=”solid” icon_color_border=”rgba(255,255,255,0.3)” icon_border_size=”4″ icon_border_radius=”5″ icon_border_spacing=”120″ icon_animation=”swing”][ultimate_heading main_heading=”طراحی فوری” heading_tag=”h4″ main_heading_color=”#ffffff” sub_heading_color=”#ffffff” main_heading_style=”font-weight:bold;” main_heading_margin=”margin-top:15px;margin-bottom:10px;”]طراحان ما در سریعترین زمان بهترین طراحی ممکن را برای شما انجام می دهند![/ultimate_heading][dt_default_button size=”custom” btn_width=”btn_fixed_width” custom_btn_width=”160″ button_alignment=”btn_center” font_size=”15px” icon_size=”16px” button_padding=”12px 14px 12px 14px” border_radius=”5px” default_btn_bg_color=”rgba(255,255,255,0.2)” bg_hover_color=”rgba(255,255,255,0.3)” icon_type=”none” css=”.vc_custom_1664817508924{margin-top: 20px !important;}”]www.Adroom.ir[/dt_default_button][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

کاتالوگ ها ابزارهایی هستند که از گذشته تاکنون در کسب‌وکارهای مختلف و تجارت ها از آن ها استفاده شده است. در واقع تاریخ استفاده از این ابزار به قرن بیستم در فرانسه برمی گردد. از نام های دیگر کاتالوگ که بسیار هم رایج است می توان به دفترچه کالا یا کتابچه کالا اشاره کرد. با شناخت بهتر کتابچه کالا و مزایای آن، استفاده از آن روز به روز در حال افزایش بوده است. زیرا این دفترچه می تواند یک انقلاب را در کسب ‌وکارها به وجود بیاورد. در ادامه می خواهیم به صورت کامل اهمیت داشتن کاتالوگ برای یک کسب و کار، مزایای و نحوه طراحی و چاپ آن بپردازیم.کاتالوگ دفترچه یا کتابچه ای است که با هدف معرفی یک برند، کالا یا خدمات یک مجموعه طراحی می شود که معمولا محتوای داخل آن شامل مطالب متنی و تصویری می شود. اصولا مجموعه ها و شرکت های مختلف برای معرفی هر چه بهتر خدمات و محصولات خود از کاتالوگ استفاده می کنند. دفترچه کالا بنا بر نوع خود شامل اطلاعات مهمی است که باعث می شود مشتری در مورد شرکت و کالای مورد نظر به آگاهی جامع و مفیدی برسد.این اطلاعات بنا بر نوع کاتالوگ می توانند شامل اطلاعات زیر باشند.

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_single_image image=”17275″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_shadow”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][dt_vc_list]
  • سازمان، شرکت و برند مربوطه
  • معرفی محصولات و یا خدمات
  • مشخصات فنی کالا به صورت کامل
  • تصاویر مربوط به کالا و یا ارائه خدمات مربوطه
  • هدف از تولید کالا و ارائه خدمات
  • نحوه تولید کالا و یا نحوه ارائه خدمات
  • نحوه برقراری تماس و ارتباط با شرکت مربوطه
  • در بعضی از مواد قیمت کالا و یا هزینه ارائه خدمات نیز درج می شود.
[/dt_vc_list][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_column_text]

این موارد تنها بخشی از اطلاعاتی هستند که در کاتالوگ های حرفه ای می توانید مشاهده کنید. بنابراین دفترچه کالا می تواند یک سری اطلاعات جامع در مورد محصول را به مشتری بدهد و نظر مشتری را به سمت کالا جلب کند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_message message_box_style=”solid-icon” message_box_color=”juicy_pink” icon_fontawesome=”fas fa-check”]آیا چاپ کاتالوگ برای هر کسب و کاری لازم است؟

در دنیایی که اینترنت و تکنولوژی حرف اول را می زنند، ممکن است چاپ کاتالوگ کمی ابتدایی تر و قدیمی تر به نظر برسد. اگر شما نیز همچنین تفکری دارید با کمال احترام باید بگوییم که در اشتباه هستید. تاکنون هیچ تبلیغی و هیچ فضای مجازی نتوانسته است جای کاتالوگ را برای تبلیغ بگیرد. زیرا این کتابچه طرفداران مخصوص به خود را دارد و می تواند بسیار بهتر از هر تبلیغ دیگری عمل کند.شرکت های مختلف و برندها با استفاده از یک کاتالوگ می توانند تمامی محصولات خود را همراه با عکس و مشخصات به مشتری ارائه دهد. این گونه مشتری حس اعتماد بیشتری به کالا پیدا می کند. در حالی که همان مشتری ممکن است به دلیل کلاهبرداری های متعدد نتواند به تبلیغات مجازی اعتماد کند. دلیل دیگری که چاپ دفترچه کالا را ملزم می کند اعتبار دادن به شرکت یا کسب و کار مربوطه است. تجربه نشان داده است که تنها کسب و کارهای معتبر و موفق اقدام به تولید این ابزار می کنند. بنابراین با چاپ یک دفترچه کالای حرفه ای می توانید به جرگه حرفه ای ها بپیوندید.

[/vc_message][vc_message message_box_style=”solid-icon” message_box_color=”purple” icon_fontawesome=”fas fa-check”]هزینه کاتالوگ و عوامل مؤثر بر آن

بسیاری از کسانی که سفارش کاتالوگ را دارند در مورد قیمت آن نگران هستند. اما باید توجه داشته باشید که در دنیای امروزی هر کسب و کار موفقی باید روش های تبلیغاتی مربوط به خود را داشته باشد.

در نگاه اول شاید فکر کنید که این هزینه اضافی است. اما باید توجه کنید که این تبلیغات می تواند ده ها برابر هزینه صرف شده خود را به شما بازگرداند.

هزینه ساخت یک کتابچه به عوامل بسیاری بستگی دارد. نوع طراحی، ابعاد، تعداد صفحات، نوع طراحی قالب، جنس کاغذ و نوع چاپ همگی در قیمت مؤثر هستند.

[/vc_message][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_message message_box_style=”solid-icon” message_box_color=”peacoc” icon_fontawesome=”fas fa-check”]

کاتالوگ به چه منظوری چاپ می شود؟

شاید فکر کنید که هدف از تولید کاتالوگ چیست و چرا شرکتی به این ابزار نیاز پیدا می کند؟هدف از طراحی دفترچه کالا معرفی هر چه بیشتر و بهتر کالاها و خدمات مورد نظر شرکت مربوطه است.

شرکت ها و برندها با استفاده از کاتالوگ می توانند شناخت بسیار خوبی از کالا و شرکت در ذهن خواننده دفترچه ایجاد کنند.

همچنین یکی از مهم ترین دلایل چاپ کاتالوگ، بازاریابی و تبلیغات است. اطلاعاتی که در کتابچه کالا هستند باعث می شوند که مشتری با انواع محصولات آن شرکت آشنا شود و در مورد مزایای آن بیشتر بداند.

همچنین این دفترچه می تواند نحوه استفاده از کالاها را به مشتری ها آموزش دهد. این گونه مشتری به درک واضحی از کالا می رسد و نیاز بیشتری به آن احساس می کند.

[/vc_message][vc_message message_box_style=”solid-icon” message_box_color=”green” icon_fontawesome=”fas fa-check”]انواع کاتالوگ کدم‌اند؟

کاتالوگ ها را می توان بر اساس ویژگی های متنوع و فراوانی دسته بندی کرد. کتابچه ها به سه نوع علمی (جهت معرفی محصولات علمی)، هنری (جهت معرفی محصولات هنری) و فروش (جهت تبلیغ و بازاریابی) دسته بندی می شوند. این نوع دسته بندی معروف ترین دسته بندی است که برای کتابچه های کالا در نظر گرفته اند. کتابچه های معرفی محصول به دو نوع تک محصولی و چند محصولی نیز تقسیم می شوند. کتابچه های تک محصولی به طور اختصاصی به معرفی یک محصول به صورت تخصصی و از جهات مختلف می پردازند. تمامی اطلاعات ریز و درشت به همراه جزئیات در این کتابچه ها آورده می شود. اما کتابچه های چند محصولی ممکن است به معرفی دو یا چند محصول به صورت جامع بپردازند.

[/vc_message][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”vc_default” full_width=”stretch_row” gap=”2″ content_placement=”middle” bg_type=”grad” bg_override=”full” bg_grad=”background: -webkit-gradient(linear, left top, left bottom, color-stop(0%, #FFFF08), color-stop(30%, #FF9305));background: -moz-linear-gradient(left,#FFFF08 0%,#FF9305 30%);background: -webkit-linear-gradient(left,#FFFF08 0%,#FF9305 30%);background: -o-linear-gradient(left,#FFFF08 0%,#FF9305 30%);background: -ms-linear-gradient(left,#FFFF08 0%,#FF9305 30%);background: linear-gradient(left,#FFFF08 0%,#FF9305 30%);”][vc_column][vc_column_text]

جهت دریافت مشاوره , استعلام قیمت و ثبت سفارش با ما در ارتباط باشید

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

مزایای استفاده از کاتالوگ برای تبلیغات

استفاده از کاتالوگ برای انجام تبلیغات و بازاریابی مزایای فوق العاده چشمگیری دارد. به همین دلیل برندها و شرکت های معتبر همواره تمایل دارند از این ابزار برای معرفی برند و محصولات خود استفاده نماید. در ادامه به شاخص ترین مزیت های استفاده از کاتالوگ برای تبلیغات خواهیم پرداخت.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”17288″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][dt_vc_list]
  • با این ابزار می توان مشتری های واقعی را به سمت خدمات و محصولات شرکت جذب کرد.
  • مشتری ها با مطالعه کتابچه کالا با انواع دیگر محصولات و خدمات شرکت مربوطه آشنا می شوند. بنابراین احتمال زیادی دارد که از محصولات دیگر هم استفاده نمایند.
  • در کتابچه کالا می توان با استفاده از محتوا و تصاویر باکیفیت نظر مشتریان را جلب کرد.
  • مشتری آگاهی بسیار خوبی در مورد شرکت و محصولات او به دست می آورد. بنابراین با اطمینان خاطر بیشتری خرید می کند.
  • مشتری می تواند کاتالوگ را نزد خود نگه دارد تا در آینده اگر به محصولات دیگر نیاز پیدا کرد بتواند با شرکت ارتباط داشته باشد.
  • کاتالوگ کالا بیشتر از تبلیغات دیگر در معرض مشاهده قرار می گیرند. تبلیغات دیگر ممکن است تاریخ انقضا داشته باشند و نتوان در مدت های طولانی از آن ها بهره برد. اما کاتالوگ یک تبلیغ دائمی محسوب می شود که برای همیشه باقی می ماند.
  • کاتالوگ کالا قابل حمل است و نگهداری آن برای مشتری بسیار آسان است.
  • مشتری می تواند در فرصت مناسب کتابچه را به دقت مطالعه کند. بنابراین با دید بازتری انتخاب خود را انجام می دهد.
[/dt_vc_list][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_separator][vc_column_text]یک کاتالوگ خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

با آشنایی بیشتر با کتابچه کالا احتمالاً شما نیز این سؤال برایتان پیش آمده است که یک کاتالوگ خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ اصلاً چه زمانی می توانید یک کتابچه کالا را حرفه ای بنامیم؟ برای آنکه بتوانیم یک کتابچه معرفی محصول را باکیفیت و حرفه ای بنامیم، کتابچه کالا باید تمامی ویژگی های زیر را دارا باشد.

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_single_image image=”17316″ img_size=”full”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][dt_vc_list]
  • ابعاد و وزن کتابچه کالا باید مناسب باشد. این گونه مشتری می تواند به راحتی آن را نگهداری و حمل کند.
  • تعداد صفحات کاتالوگ کالا باید کم باشند. به گونه ای که مشتری از خواندن آن احساس خستگی نکند. کتابچه هایی با صفحات زیاد معمولاً حوصله خواننده را سر می برند.
  • محتوای متنی کتابچه معرفی کالا باید ساده و روان باشد. این گونه خواننده در سریع ترین زمان ممکن اطلاعات خوبی از محصول به دست می آورد. ذکر کردن اطلاعات پیچیده و حرفه ای تنها خواننده را سردرگم می کند.
  • محصولات باید به صورت کاملاً منظم و با ترتیب خاصی در کتابچه کالا جای گرفته باشند. این گونه خواننده هنگام مطالعه دقیقاً می داند که چه محصولاتی را دارد مطالعه می کند.
  • فهرست یا لیست مطالب در ابتدای کتابچه کالا باید ذکر شده باشد. این دسته از مشتریان بسیار سریع تر می توانند خدمات و کالاها را دریافت کنند.
  • چاپ کتابچه و جنس کاغذ های آن بسیار مهم است. اگر کاتالوگی به صورت بی کیفیت ساخته شده باشد می تواند به اعتبار شرکت مربوطه صدمه بزند. در واقع هر چه کتابچه کیفیت ساخت بالاتری داشته باشد، اعتبار شرکت فروشنده نزد مشتری بالاتر می رود.
[/dt_vc_list][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”vc_default”][vc_column][vc_separator][vc_column_text]طراحی کاتالوگ چگونه انجام می گیرد؟

طراحی کاتالوگ یکی از اصلی ترین و مهم ترین مراحل تولید یک کتابچه کالا است. اگر در مرحله طراحی اشتباهاتی رخ دهد، اعتبار کل شرکت زیر سؤال می رود. در واقع کتابچه ای که به درستی طراحی نشده باشد نمی تواند مزیت های خود را نشان دهد. طراحی کاتالوگ باید توسط گرافیست های حرفه ای انجام می شود که شامل مواد زیر است.

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_single_image image=”17314″ img_size=”full”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][dt_vc_list]
  • ابعاد
  • قالب طراحی
  • نوع فونت
  • سایز فونت
  • انتخاب تصاویر
  • انتخاب متن
  • انتخاب رنگ ها
  • انتخاب ترتیب محتواها و صفحه بندی
[/dt_vc_list][vc_btn title=”جهت دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید…” style=”flat” shape=”square” color=”warning” size=”lg” align=”center” button_block=”true”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_column_text]

تمامی مواردی که ذکر شدند تماماً در مرحله طراحی باید انتخاب و انجام شوند. یعنی تمامی این مواد شامل بخش طراحی می شوند. گرافیست ها با توجه به نوع محصولات و نوع پیام کتابچه اقدام به طراحی آن می کنند. به طور مثال طراحی کتابچه مربوط به محصولات آرایشی با طراحی کتابچه محصولات پزشکی یا صنعتی متفاوت است. بنابراین طراح باید اطلاعات جامعی در مورد شرکت و محصولات ارائه دهنده داشته باشد.

[/vc_column_text][vc_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_separator][vc_column_text]انواع طراحی کاتالوگ تبلیغاتی

کاتالوگ هایی که به جهت انجام تبلیغات و بازاریابی تولید می شوند، در انواع زیادی طراحی می شوند. تفاوت طراحی در این نوع کتابچه ها باعث شده است که مدل های فراوانی از کتابچه کالا تولید شود. این دل ها عبارت‌اند از:

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_single_image image=”17312″ img_size=”full”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][dt_vc_list]
  • کتابچه کالا نقطه فروش: این نوع طراحی برای کتابچه هایی انجام می شود که در سمینارها و نمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند. جدیدترین محصولات هر شرکت در این کتابچه معرفی می شوند.
  • کتابچه کالا قیمت گیری: این نوع طراحی صرفاً برای کتابچه هایی انجام می شود که مشتری درخواست اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و نحوه استفاده از خدمات کرده باشد.
  • کتابچه کالا ارسال مستقیم: کتابچه های عادی که به معرفی کلی محصولات می پردازند از این نوع هستند.
  • کتابچه خدمات فروش: این نوع کاتالوگ صرفاً به نحوه خدمات مربوط به فروش محصولات و برتری های آن نسبت به شرکت های دیگر می پردازد.
  • کتابچه یادآوری: این کتابچه دارای طراحی بسیار حرفه ای و زیبا است که اطلاعاتی در مورد محصول، خدمات پس از فروش و … در خود داد.
[/dt_vc_list][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”vc_default” full_width=”stretch_row” gap=”2″ content_placement=”middle” bg_type=”grad” bg_override=”full” bg_grad=”background: -webkit-gradient(linear, left top, left bottom, color-stop(0%, #FFFF08), color-stop(30%, #FF9305));background: -moz-linear-gradient(left,#FFFF08 0%,#FF9305 30%);background: -webkit-linear-gradient(left,#FFFF08 0%,#FF9305 30%);background: -o-linear-gradient(left,#FFFF08 0%,#FF9305 30%);background: -ms-linear-gradient(left,#FFFF08 0%,#FF9305 30%);background: linear-gradient(left,#FFFF08 0%,#FF9305 30%);”][vc_column][vc_column_text]

جهت دریافت مشاوره , استعلام قیمت و ثبت سفارش با ما در ارتباط باشید

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text] در طراحی این دفترچه باید به چه مواردی توجه کرد؟

موارد بسیار مهمی در طراحی کاتالوگ وجود دارند که توجه و رعایت آن ها در طراحی بسیار مهم است. تنها با رعایت کردن این نکات است که می توان طراحی را به صورت حرفه ای انجام داد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″ css=”.vc_custom_1667489391897{padding-top: 10px !important;}”][vc_single_image image=”17311″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_shadow”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][dt_vc_list]
  • تصاویری که برای کتابچه انتخاب می شوند باید بالاترین کیفیت را داشته باشند و بتوانند محصول را به خوبی معرفی کنند. تصاویر نامشخص که وضوح بالایی نباید در کتابچه کالا جای داده شوند.
  • قالب انتخابی برای کتابچه کالا باید با نوع کالا و خدمات شرکت فروشنده هماهنگی داشته باشد.
  • فونتی که برای متن استفاده می شود باید فونت استاندارد و خوانایی باشد تا خواننده در خواندن آن دچار مشکل نشود.
  • سایز فونت باید کاملاً مناسب متن نوشته شده باشد. معمولاً از سه نوع سایز بزرگ، متوسط و کوچک در کتابچه ها استفاده می کنند.
  • در کاتالوگ باید از رنگ هایی استفاده شود که تا حد ممکن توجه خواننده را به خود جلب کنند.
[/dt_vc_list][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][bsf-info-box icon=”fab fa-instagram” icon_size=”42″ icon_color=”#b600c6″ icon_style=”advanced” icon_border_style=”outset” icon_color_border=”#c605b6″ icon_border_size=”10″ icon_border_radius=”500″ icon_border_spacing=”60″ title=”اینستاگرام” heading_tag=”h5″ read_more=”box” link=”url:https%3A%2F%2Finstagram.com%2Fadroom_ir|title:%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85%20%D8%A7%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%85|target:_blank|rel:nofollow” hover_effect=”style_3″ pos=”top”][/bsf-info-box][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][bsf-info-box icon=”Defaults-tablet” icon_size=”40″ icon_color=”#dd3333″ icon_style=”advanced” icon_border_style=”outset” icon_color_border=”#dd3333″ icon_border_size=”10″ icon_border_radius=”500″ icon_border_spacing=”60″ title=”تلفن تماس” heading_tag=”h5″ read_more=”box” link=”url:tel%3A09213004384|title:%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87%20%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B3|target:_blank|rel:nofollow” hover_effect=”style_3″ pos=”top”][/bsf-info-box][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][bsf-info-box icon=”Defaults-location-arrow” icon_size=”40″ icon_color=”#0066bf” icon_style=”advanced” icon_border_style=”outset” icon_color_border=”#1e73be” icon_border_size=”10″ icon_border_radius=”1000″ icon_border_spacing=”60″ title=”پشتیبان تلگرام” heading_tag=”h6″ read_more=”box” link=”url:https%3A%2F%2Ft.me%2Fadroom_ir|title:%D9%BE%D8%B4%D8%AA%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D9%86%20%D8%AA%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85|target:_blank|rel:nofollow” hover_effect=”style_3″ pos=”top”][/bsf-info-box][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_separator][vc_column_text]انواع مختلف چاپ دفترچه و انتخاب مناسب ترین نوع آن

پس آنکه کار طراحی کاتالوگ به صورت کامل انجام شد، کار تولید وارد مرحله جدیدی به نام چاپ می شد. در مرحله چاپ است که طراحی گرافیکی روی کاغذ پیاده می شود تا تبدیل به کتابچه کالا شود. معمولا از دو روش چاپ آفست و دیجیتال برای طراحی کاتالوگ استفاده می شود.

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]چاپ دیجیتال

چاپ دیجیتال برای زمان هایی مناسب است که بخواهیم یک کتابچه را در تیتراژ کم و با سرعت بالایی چاپ کنیم. چاپ دیجیتال در این شرایط بسیار بهتر از چاپ آفست عمل می کند. زیرا چاپ آفست به زمان بیشتری نیاز دارد. اما لازم است بدانید که کیفیت چاپ دیجیتال بسیار پایین تر از کیفیت چاپ آفست است. زیرا چاپ دیجیتال جز چاپ های مستقیم است.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]چاپ آفست

چاپ آفست یا لیتوگرافی از بهترین و باکیفیت ترین چاپ هایی است که برای تولید کتابچه به کار می رود. به چاپ آفست چاپ غیر مستقیم هم گفته می شود. این نوع چاپ برای کتابچه هایی در تیتراژ بالا مناسب است. کیفیت رنگ ها و کیفیت تصاویر در این نوع چاپ بسیار بالاتر است. این نوع چاپ برای تولید کاتالوگ های شرکت های بزرگ و گسترده بسیار مناسب تر است.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_text_separator title=”برخی از نمونه کارهای ما” color=”peacoc” border_width=”4″][dt_portfolio_carousel posts_offset=”0″ layout=”gradient_overlap” content_alignment=”center” custom_content_bg_color=”#fd951e” image_border_radius=”0px” slides_on_desk=”4″ slides_on_lapt=”4″ post_date=”n” post_category=”n” post_author=”n” post_comments=”n” read_more_button_text=”مشاهده” project_icon_border_width=”0px” project_icon_color=”#ffffff” project_icon_color_hover=”#ffffff” arrow_bg_width=”36x” arrow_border_width=”0px” r_arrow_icon_paddings=”0px 0px 0px 0px” r_arrow_v_offset=”0px” l_arrow_icon_paddings=”0px 0px 0px 0px” l_arrow_v_offset=”0px” category=”8522″][/vc_column][/vc_row]
به این مطلب امتیاز بدهید