[vc_row type=”vc_default” equal_height=”yes” bg_type=”bg_color” bg_override=”ex-full” css=”.vc_custom_1665500859261{margin-top: -80px !important;padding-top: 40px !important;padding-bottom: 40px !important;}” bg_color_value=”#fb931c”][vc_column width=”1/4″ css=”.vc_custom_1550512298849{padding-top: 20px !important;padding-right: 30px !important;padding-bottom: 20px !important;padding-left: 30px !important;}”][just_icon icon=”Defaults-comments” icon_size=”64″ icon_color=”#ffffff” icon_style=”advanced” icon_color_bg=”rgba(255,255,255,0.01)” icon_border_style=”solid” icon_color_border=”rgba(255,255,255,0.3)” icon_border_size=”4″ icon_border_radius=”5″ icon_border_spacing=”120″ icon_animation=”swing”][ultimate_heading main_heading=”مشاوره حرفه ای” heading_tag=”h4″ main_heading_color=”#ffffff” sub_heading_color=”#ffffff” main_heading_style=”font-weight:bold;” main_heading_margin=”margin-top:15px;margin-bottom:10px;”]مشاورین ما با اتکا به دانش و تجربه کافی , شما را در راستای پیشبرد اهدافتان همراهی خواهند کرد.[/ultimate_heading][dt_default_button size=”custom” btn_width=”btn_fixed_width” custom_btn_width=”160″ button_alignment=”btn_center” font_size=”15px” icon_size=”16px” button_padding=”12px 14px 12px 14px” border_radius=”5px” default_btn_bg_color=”rgba(255,255,255,0.2)” bg_hover_color=”rgba(255,255,255,0.3)” icon_type=”none” css=”.vc_custom_1664817519188{margin-top: 20px !important;}”]www.Adroom.ir[/dt_default_button][/vc_column][vc_column width=”1/4″ css=”.vc_custom_1550512292281{border-right-width: 3px !important;border-left-width: 3px !important;padding-top: 20px !important;padding-right: 30px !important;padding-bottom: 20px !important;padding-left: 30px !important;border-left-color: rgba(255,255,255,0.3) !important;border-left-style: dashed !important;border-right-color: rgba(255,255,255,0.3) !important;border-right-style: dashed !important;}”][just_icon icon=”Defaults-money” icon_size=”64″ icon_color=”#ffffff” icon_style=”advanced” icon_color_bg=”rgba(255,255,255,0.01)” icon_border_style=”solid” icon_color_border=”rgba(255,255,255,0.3)” icon_border_size=”4″ icon_border_radius=”5″ icon_border_spacing=”120″ icon_animation=”swing” tooltip_disp=”left”][ultimate_heading main_heading=”قیمت مناسب” heading_tag=”h4″ main_heading_color=”#ffffff” sub_heading_color=”#ffffff” main_heading_style=”font-weight:bold;” main_heading_margin=”margin-top:15px;margin-bottom:10px;”]ما در فضایی سالم به دور از ایجاد هزینه های کاذب برای کارفرما , تعرفه های منصفانه ای ارائه می دهیم.[/ultimate_heading][dt_default_button size=”custom” btn_width=”btn_fixed_width” custom_btn_width=”160″ button_alignment=”btn_center” font_size=”15px” icon_size=”16px” button_padding=”12px 14px 12px 14px” border_radius=”5px” default_btn_bg_color=”rgba(255,255,255,0.2)” bg_hover_color=”rgba(255,255,255,0.3)” icon_type=”none” css=”.vc_custom_1664817514587{margin-top: 20px !important;}”]www.Adroom.ir[/dt_default_button][/vc_column][vc_column width=”1/4″ css=”.vc_custom_1665081973984{border-right-width: 3px !important;border-left-width: 3px !important;padding-top: 20px !important;padding-right: 30px !important;padding-bottom: 20px !important;padding-left: 30px !important;border-left-color: rgba(255,255,255,0.3) !important;border-left-style: dashed !important;border-right-color: rgba(255,255,255,0.3) !important;border-right-style: dashed !important;}”][just_icon icon=”far fa-file-image” icon_size=”64″ icon_color=”#ffffff” icon_style=”advanced” icon_color_bg=”rgba(255,255,255,0.01)” icon_border_style=”solid” icon_color_border=”rgba(255,255,255,0.3)” icon_border_size=”4″ icon_border_radius=”5″ icon_border_spacing=”120″ icon_animation=”swing” tooltip_disp=”left”][ultimate_heading main_heading=”فایل لایه باز” heading_tag=”h4″ main_heading_color=”#ffffff” sub_heading_color=”#ffffff” main_heading_style=”font-weight:bold;” main_heading_margin=”margin-top:15px;margin-bottom:10px;”]ما فایل اصلی لایه باز ست اداری را بصورت کامل در اختیار شما قرار میدهیم[/ultimate_heading][dt_default_button size=”custom” btn_width=”btn_fixed_width” custom_btn_width=”160″ button_alignment=”btn_center” font_size=”15px” icon_size=”16px” button_padding=”12px 14px 12px 14px” border_radius=”5px” default_btn_bg_color=”rgba(255,255,255,0.2)” bg_hover_color=”rgba(255,255,255,0.3)” icon_type=”none” css=”.vc_custom_1664817514587{margin-top: 20px !important;}”]www.Adroom.ir[/dt_default_button][/vc_column][vc_column width=”1/4″][just_icon icon=”Defaults-bolt” icon_size=”64″ icon_color=”#ffffff” icon_style=”advanced” icon_color_bg=”rgba(255,255,255,0.01)” icon_border_style=”solid” icon_color_border=”rgba(255,255,255,0.3)” icon_border_size=”4″ icon_border_radius=”5″ icon_border_spacing=”120″ icon_animation=”swing”][ultimate_heading main_heading=”طراحی فوری” heading_tag=”h4″ main_heading_color=”#ffffff” sub_heading_color=”#ffffff” main_heading_style=”font-weight:bold;” main_heading_margin=”margin-top:15px;margin-bottom:10px;”]طراحان ما در سریعترین زمان بهترین طراحی ممکن را برای شما انجام می دهند![/ultimate_heading][dt_default_button size=”custom” btn_width=”btn_fixed_width” custom_btn_width=”160″ button_alignment=”btn_center” font_size=”15px” icon_size=”16px” button_padding=”12px 14px 12px 14px” border_radius=”5px” default_btn_bg_color=”rgba(255,255,255,0.2)” bg_hover_color=”rgba(255,255,255,0.3)” icon_type=”none” css=”.vc_custom_1664817508924{margin-top: 20px !important;}”]www.Adroom.ir[/dt_default_button][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

طراحی ست اداری

[/vc_column_text][vc_text_separator title=”” i_icon_fontawesome=”fa fa-paint-brush” i_color=”pink” i_size=”lg” color=”turquoise” border_width=”3″ add_icon=”true”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”17488″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

ست اداری؛ راه ارتباطی کارآمد مدیران با شرکت‌ها

مدیران در دنیای امروزی برای نشان دادن پرستیژ و اعتبارشان به رقیبان تجاری و تبلیغ کسب‌وکار از ابزار قدرتمندی استفاده می‌کنند. هر مدیری برای معرفی برند و شرکت خود از راه‌های متفاوتی مثل توجه به عوامل ظاهری استفاده می‌کند. طراحی و چاپ ست اداری یکی از این عوامل ظاهری است. ست‌های اداری مجموعه ای از پاکت نامه، وسایل اداری، کارت ویزیت و سربرگ با آرم شرکت است. البته در این ست برگه های یادداشت، کارت های پرسنلی، برچسب بر روی وسایل و ملزومات اداری نیز به کار گرفته می‌شود.مدیران در اولین گام برای معرفی برند و مجموعه خود طراحی و چاپ ست اداری را انتخاب می کنند. این کار با هدف ایجاد تعامل و ارتباط با سایر شرکت ها است. درصورتی‌که مدیران و صاحبان کسب و کارها بتوانند با ایده‌های خلاقانه به چاپ برگه، کاغذ یا لیبل اقدام کنند تأثیر بی نظیری بر شناساندن شرکت خواهد داشت.  یک اصل مهم در طراحی ست اداری کیفیت و جذابیت آن است؛ زیرا هر کدام از اجزاء ست معرف سازمان یا شرکت بوده و هر چه قدر در طراحی از عناصر حرفه ای و فوق‌العاده استفاده شود، تصدیق اعتبار شرکت خواهد بود.مدیران و صاحبان شرکت ها از طریق اوراق اداری به رقبای تجاری، مشتریان و مخاطبان پیام ارسال می‌کنند. هر چه قدر طراحی ست نمود بیشتری داشته باشد، شخصیت و وجهه شرکت بیشتر نمایان می شود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

نکات جادویی در طراحی ست اداری

در طراحی و چاپ ست اداری به یک سری نکات طلایی نیاز دارید، البته از زمان طراحی تا چاپ، طراحان حرفه‌ای ما با شما هستند و تمام نکته‌های اساسی را در اختیار شما قرار می دهند و به این ترتیب نام تجاری شما خواهد درخشید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_message message_box_style=”solid-icon” message_box_color=”green” icon_fontawesome=”fas fa-check”]
  • جنس و وزن مناسب ست‌ها

هنگام چاپ ست اداری به جنس کاغذی که به کار می‌برید دقت کنید. بهتر است از کاغذ تحریر یا کتان استفاده شود، البته این کاملاً به سلیقه شما بستگی دارد. اکثر مجموعه‌ها تحریر 80 گرمی به کار می‌برند؛ اما شما اگر تمایل دارید می توانید برای گیرایی بیشتر کتان را انتخاب کنید.

[/vc_message][vc_message message_box_style=”solid-icon” message_box_color=”purple” icon_fontawesome=”fas fa-check”]
  • استفاده از یک رنگ سازمانی خاص برای شرکت

اگر رنگ خاصی مد نظرتان است آن را در لوگو و دیزاین داخل مجموعه‌تان با یکدیگر به کار ببرید. این تاکتیک در معرفی استایل شرکتتان بسیار اثرگذار است.

[/vc_message][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_message message_box_style=”solid-icon” message_box_color=”peacoc” icon_fontawesome=”fas fa-check”]
  • حتماً لوگوی تجاری شما بسیار حرفه ای باشد

چنانچه گفتیم نشان شرکت کانون توجهات مشتریان یا رقبای تجاری است. Logo نمادی است که برند شما را یدک کشیده و باید متشکل از نوشته یا تصویری بوده که به خوبی معرف شرکت باشد. از روش تایپوگرافی برای طرح لوگو استفاده کنید، این روش ترکیبی از تصویر و نوشته بوده و بسیار جذاب دیده می‌شود.

[/vc_message][vc_message message_box_style=”solid-icon” message_box_color=”purple” icon_fontawesome=”fas fa-check”]
  • مدل‌سازی اوراق اداری
تجانس در طراحی تمام اجزای یک ست ضروری است. رنگ، طرح و لوگو باید در سربرگ‌ها، پاکت‌ها، کارت ویزیت یا تمام ابزار تبلیغاتی با یکدیگر هماهنگ باشد.[/vc_message][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_message message_box_style=”solid-icon” message_box_color=”juicy_pink” icon_fontawesome=”fas fa-check”]
  • ست اداری امضای شما باشد

اگر قرار است ست اداری به سایرین معرفی شوید، بهتر است از آیتم‌هایی استفاده کنید که خاص بوده و رقبای تجاری و مشتریان، شرکت را با آن طرح بشناسند. رنگ خاص، طرح‌های برجسته، نقره یا طلاکوبی امضای شرکت و برند شما خواهد بود.

[/vc_message][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”17492″ img_size=”large” alignment=”center”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]تأثیر لوگو در طراحی‌های ست اداری

گاهی شما در ساخت لوگو به چالش کشیده شده و در طراحی و چاپ ست اداری سردرگم می شوید. زیرا از تأثیر فوق‌العاده چاپ ست‌های اداری برای شناخته شدن شرکتتان آگاهی داشته و به دنبال یک طرح منحصربه‌فرد هستید. برای رسیدن به این هدف، به افراد متخصص و خلاق نیاز دارید تا با ایده‌های ناب ست اداری ویژه طراحی کنند. استراتژی طراحان Logo تحت تأثیر قرار دادن رقبای تجاری با طراحی یک آرم جذاب و خاص است، زیرا آن قرار است روی ست اداری به چاپ رسیده و معرف شرکت باشد. اگر این آرم از قابلیت بی همتایی برخوردار باشد در ذهن هر بیننده‌ای ماندگار خواهد بود. پیشنهاد طراحان ما، انتخاب و طرح آرمی است که خوانا، بدون ابهام و به دور از شلوغی باشد. یکی دیگر از مواردی که طراحان گرافیک برای دیزاین Logo به شما پیشنهاد می دهند، دقت در انتخاب رنگ است. رنگی که برای آرام انتخاب می کنید باید متناسب با ست اوراق اداری بوده و هویت برند شرکت را به سایرین نشان دهد. این هماهنگی باید در چاپ کارت ویزیت، هدایای تبلیغاتی، دفتر یادداشت، برگه‌ها، سربرگ، پاکت نامه و سایر ملزومات اداری دیده شود.در خصوص رنگ معمولاً برخی از کمپانی ها برای خود یک رنگ سازمانی انتخاب می کنند و چیدمان فضای سازمان، مبلمان اداری و محیط را با آن هماهنگ کرده و نماد شرکت قرار می دهند. این آیتم در زمان چاپ و طراحی پک اداری نیز باید در نظر گرفته شود، زیرا اعتبار و توانایی شرکت در نگاه مشتریان و رقبا افزایش خواهد یافت.

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][bsf-info-box icon=”Defaults-location-arrow” icon_size=”50″ icon_color=”#0066bf” icon_style=”advanced” icon_border_style=”outset” icon_color_border=”#1e73be” icon_border_size=”10″ icon_border_radius=”1000″ icon_border_spacing=”70″ title=”پشتیبان تلگرام” read_more=”box” link=”url:https%3A%2F%2Ft.me%2FSajjadgholipour|title:%D9%BE%D8%B4%D8%AA%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D9%86%20%D8%AA%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85|target:%20_blank|rel:nofollow” hover_effect=”style_3″ pos=”top”][/bsf-info-box][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][bsf-info-box icon=”fab fa-instagram” icon_size=”42″ icon_color=”#b600c6″ icon_style=”advanced” icon_border_style=”outset” icon_color_border=”#c605b6″ icon_border_size=”10″ icon_border_radius=”500″ icon_border_spacing=”70″ title=”اینستاگرام” read_more=”box” link=”url:https%3A%2F%2Finstagram.com%2Fadroom_ir|title:%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85%20%D8%A7%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%85|target:_blank|rel:nofollow” hover_effect=”style_3″ pos=”top”][/bsf-info-box][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][bsf-info-box icon=”Defaults-tablet” icon_size=”40″ icon_color=”#dd3333″ icon_style=”advanced” icon_border_style=”outset” icon_color_border=”#dd3333″ icon_border_size=”10″ icon_border_radius=”500″ icon_border_spacing=”70″ title=”تلفن تماس” read_more=”box” link=”url:tel%3A09213004384|title:%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87%20%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B3|target:_blank|rel:nofollow” hover_effect=”style_3″ pos=”top”][/bsf-info-box][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

لوگو، راهنمای مشتریان است

در دنیای دیجیتال امروزی مردم از روی طراحی لوگو برند شما متوجه محصولات و خدماتی که شما عرضه می‌کنید می‌شوند. یک لوگوی با کیفیت به مشتریان کمک می‌کند سریعاً محصولات و خدمات شما را شناسایی کنند. همچنین لوگو به صورت واضح مزایای کسب و کارتان را برای مردم آشکار می‌کند. چه از لوگو انتزاعی بهره ببرید یا از یک طراحی قدیمی‌تر استفاده کنید، به مشتریان همیشگی برندتان کمک می کنید متوجه شوند چگونه برای آنها مفید هستید. البته شما می‌توانید به جای استفاده از تصاویر انتزاعی در لوگوی خودتان روی رنگ تمرکز کنید. مطمئن شوید که انتخاب رنگ شما منعکس کننده احساس کسب و کار و روانشناسی برند باشد.

[/vc_column_text][vc_column_text]

از اهمیت لوگو در بازاریابی غافل نشوید

در طول مطلب چند بار به اهمیت طراحی لوگو در بازاریابی اشاره کردیم. لوگو نقش بسیار مهمی در تبلیغات شرکت شما ایفا می‌کند. برندها با نمایش لوگوهای خود به شیوه‌های مختلف خود را برای مخاطبان عرضه می‌کنند. آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که اگر به جای لوگوی شرکت‌ها، نام آنها بر روی بیلبوردها درج می‌شد چند درصد آنها در ذهن شما باقی می‌ماندند.  قطعاً بسیاری از آن اسامی را از یاد می‌بردید و عملاً تبلیغات آنها بی ثمر می‌شد. بیشتر اوقات، فضایی که برای تبلیغ محصولات شرکت داده می‌شود محدود است و باید تا حد امکان بهترین استفاده را از آن داشته باشید. به عنوان مثال، یک بنر در یک وب‌سایت نمی‌تواند حاوی توضیحات کامل شرکت از اهداف و باورهای برند باشد. در عوض، استفاده از لوگو به کاربر می‌گوید مالک محصول کیست و کجا می‌توان آن را پیدا کرد.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

با بقیه فرق داشته باشید

در دنیای تجارت هرچه تفاوت شما با دیگر برند ها بیشتر باشد، موفق‌تر خواهید بود و طراحی لوگو در این مورد به شدت می‌تواند به شما کمک کند. در واقع مهم نیست که محصولات یا خدمات شما چقدر عالی هستند، اگر متمایز نباشید، هرگز موفقیتی را که به دنبال آن هستید به دست نخواهید آورد. یک لوگوی زیبا مردم را به خود جلب می‌کند و سبب می شود در بین رقبای خودتان برجسته و متفاوت ظاهر شوید. از طرفی یک لوگوی جذاب باجلب توجه مردم می‌تواند تفاوت بزرگی در رسیدن شما به اهدافتان ایجاد کند. زمانی که شما بتوانید مشتریان را عاشق برند خودتان کنید، پیروز رقابت بوده‌اید و به موفقیت‌های مدنظرتان خواهید رسید.

[/vc_column_text][vc_column_text]

ثبات برند!

اطمینان از حس یکنواختی لوگو برای مخاطبان در افزایش شهرت برند شما بسیار موثر خواهد بود. مطالعات گویای آن است که ثبات در تمامی پلتفرم‌های تبلیغاتی می‌تواند درآمد آنها را تا 23 درصد بالاتر ببرد. طراحی لوگو بخش مهمی از این موضوع است، چرا که کمک می‌کند مخاطبان برای همیشه برند شما را در ذهن خودشان حفظ کنند. اطمینان حاصل کنید که یک لوگو با کیفیت خوب و با ایده جدید دارید. این امر اعتبار بالای نام تجاری برندتان را به مخاطب نشان می‌دهد. سعی کنید در طراحی و ایده پردازی لوگو به سراغ ایده‌های کلاسیک با حسی جاودانه بروید. یک لوگو با طراحی خوب می‌تواند حتی جدیدترین کسب و کار را حرفه‌ای، قابل اعتماد و مطمئن جلوه دهد. در واقع طراحی یک لوگوی با کیفیت به شما کمک می‌کند راه صدساله را یک شب بروید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”vc_default” full_width=”stretch_row” gap=”2″ content_placement=”middle” bg_type=”grad” bg_override=”full” bg_grad=”background: -webkit-gradient(linear, left top, left bottom, color-stop(0%, #FFFF08), color-stop(30%, #FF9305));background: -moz-linear-gradient(left,#FFFF08 0%,#FF9305 30%);background: -webkit-linear-gradient(left,#FFFF08 0%,#FF9305 30%);background: -o-linear-gradient(left,#FFFF08 0%,#FF9305 30%);background: -ms-linear-gradient(left,#FFFF08 0%,#FF9305 30%);background: linear-gradient(left,#FFFF08 0%,#FF9305 30%);”][vc_column][vc_column_text]

جهت دریافت مشاوره , استعلام قیمت و ثبت سفارش با ما در ارتباط باشید

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

 

مشتری وفادار جذب کنید

طراحی لوگو به افزایش حس وفاداری مشتریان به برند شما کمک می‌کند. همانطور که تجارت شما بزرگ‌تر می‌شود، لوگوی شما به طور گسترده‌ای قابل تشخیص خواهد بود. افراد بیشتری برند شما را خواهند شناخت و متوجه خدماتی که برای مخاطبان ارائه می‌کنید می‌شوند. این باعث ایجاد این تصور در ذهن آنها می‌شود که شما به عنوان یک کسب و کار، در دسترس و قابل اعتماد هستید. برای اینکه این موضوع را بهتر درک کنید به برندهایی که می‌شناسید فکر کنید. به عنوان نمونه برند معتبر نایک را در نظر بگیرید، وقتی به دنبال لباس ورزشی هستید و لوگو آن را می بینید، به احتمال زیاد به سراغ آن می روید و آن را خریداری می‌کنید.این اتفاق به این خاطر است که شما لوگو نایک را می‌شناسید و آن را برندی معتبر می‌دانید که محصولاتی با کیفیت تولید می‌کند و ارزش خرید دارد. اگر برای ایجاد اعتماد به لوگوی خود وقت صرف کنید، مطمئناً مشتریان وفاداری پیدا خواهید کرد. هنگامی که آنها کسب و کار شما و محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهید را دوست داشته باشند، شما را دنبال خواهند کرد. شما برای مدت طولانی می‌توانید روی این دسته از مشتریان و خریدهای آنها حساب باز کنید. هیچ چیزی بهتر از مشتری وفادار برای بالا بردن اعتبار در سطح جامعه نیست.

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][dt_vc_list]معایب طراحی لوگواگر طراحی لوگو به صورت اصولی و با دقت کامل انجام شود ایراد خاصی نمی توان به آن وارد کرد اما گاهی اوقات به دلیل عدم رعایت برخی نکات طراحی لوگو آنگونه که باید مثمر ثمر نخواهد بود. برخی از این معایب را باهم بررسی می‌کنیم:
  • لوگوهایی که به صورت غیر حرفه‌ای آماده شوند اعتبار ندارند. مثلاً شما یک الگو را به صورت آنلاین انتخاب می کنید، که این شیوه شما را به گزینه های موجود محدود می‌کند. همچنین ممکن است شخص دیگری در بازار از همان الگو استفاده کرده باشد، بنابراین نماد شما نمی‌تواند منحصر به فرد باشد. در واقع شما باید حتماً از لوگو های منحصر به فرد برای برند خودتان استفاده کنید.
  • لوگوی شما بازتابی از شرایط کسب و کار شما است، اگر به صورت غیر حرفه‌ای ایجاد شود، هویت واقعی شما را به درستی منعکس نمی‌کند. به عبارت بهتر می توان گفت شما دارید با اعتبار برند خودتان از طریق طراحی یک لوگوی بی‌کیفیت بازی می‌کنید. به جرات می‌توان گفت نداشتن یک لوگو بی‌کیفیت بسیار بهتر از داشتن آن است.
  • یکی از بزرگترین مشکلاتی که در صورت طراحی خاص برای لوگوی خودتان باید به آن توجه داشته باشید حق کپی رایت و علائم تجاری است. البته متاسفانه قانون کپی رایت آنگونه که باید در کشور ما مورد توجه قرار نمی‌گیرد و بسیاری از افراد این قانون را رعایت نمی‌کنند. اما با این وجود شما نسب به آن حساسیت داشته باشید و کارتان را قانونی پیش ببرید.
  • پیشنهاد می‌کنیم برای طراحی لوگوی خودتان، با یک متخصص قابل اعتماد همکاری کنید. وب سایت‌هایی که لوگو رایگان تولید می‌کنند معمولاً قابل اعتماد نیستند. آنها ممکن است شما را به استفاده از الگوهای خاص محدود کنند، مگر اینکه برای گزینه های بیشتر مجبور شوید پولی بپردازید. بهتر است با پرداخت اندکی پول به افراد خبره، لوگو خاص خودتان را طراحی کنید.
البته در مجموع اگر به صورت اصولی و با رعایت نکاتی که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت لوگو برندتان را طراحی کنید، قطعاً با مشکلات کمتری در این زمینه مواجه خواهید شد.[/dt_vc_list][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_column_text]

چگونه لوگو طراحی کنیم؟

طراحی لوگو به مهارت، تجربه و دانش نیاز دارد. برای این کار شما به تمرین با بخش عظیمی از برندهای مختلف که هدف آنها امکان برقراری ارتباط بین پیام‌های مختلف است نیاز دارید. برای اینکه لوگو را به خوبی طراحی کنید ابتدا باید با قوانین آن آشنا شوید و نکات مهمی را که می‌تواند کیفیت کار شما را بالاتر ببرد یاد بگیرید. طراحی لوگوی با کیفیت در کنار محصول مرغوب همان چیزی است که می تواند ارزش یک برند را بالاتر ببرد. برای اینکه کیفیت طراحی خودتان را بالاتر ببرید، در ادامه قصد داریم برخی از قوانین مهم ساختن لوگوها را با هم بررسی کنیم. این قوانین به شما کمک می‌کنند برای طراحی‌های خودتان به یک استراتژی برتر و مشخص برسید.

[/vc_column_text][dt_carousel slides_on_wide_desk=”1″ slides_on_desk=”1″ slides_on_lapt=”1″ slides_on_h_tabs=”1″ slides_on_v_tabs=”1″ arrow_bg_width=”36x” arrow_border_width=”0px” r_arrow_icon_paddings=”0px 0px 0px 0px” r_arrow_v_offset=”0px” l_arrow_icon_paddings=”0px 0px 0px 0px” l_arrow_v_offset=”0px”][vc_message message_box_style=”solid-icon” message_box_color=”purple” icon_fontawesome=”far fa-bell”]

زمینه سازی کنید

در طراحی لوگو، شما با سوژه‌های مختلف و سفارشات متنوعی مواجه خواهید شد. اگر خودتان طراح هستید با انجام هر پروژه جدید، اطلاعات جدیدی دریافت خواهید کرد و در کار خودتان متخصص‌تر خواهید شد. هر پروژه ویژگی خاص خودش را دارد و حتی در یک برند، کارهای گوناگون را به روش های مختلف انجام می‌دهند. طراحی یک لوگو جذاب باید با کمی زمینه سازی آغاز شود. شناخت مشتری و نیاز آن به شما کمک می‌کند تا قوی‌ترین مسیر طراحی را انتخاب کنید و آسان‌تر بتوانید روی استراتژی طراحی با مشتری به توافق برسید. البته اگر قرار است برای خودتان طراحی کنید که قطعاً کار آسان‌تر می‌شود.از مشتریان سوالاتی از این جنس بپرسید که چه کاری انجام می‌دهند و چگونه این کار را به انجام می‌رسانند، چه ویژگی آن ها را از سایر برندها متفاوت می‌کند، برای چه چیزی ارزش قائل هستند و … . شاید در نگاه اول برخی از این سوالات آنقدر ساده به نظر برسند که ضروری نباشند، اما پاسخ دادن به آن‌ها می‌تواند چالش برانگیز باشد و منجر به سوالات بیشتری در مورد کسب وکار شود. دقت داشته باشید که هرچه اطلاعات شما بیشتر باشد، کیفیت طراحی لوگو بهتر خواهد شد.

[/vc_message][vc_message message_box_style=”solid-icon” icon_fontawesome=”far fa-bell”]

همیشه به رنگ‌ها توجه کنید

رنگ در طراحی لوگو نقش مهمی ایفا می‌کند. رنگ بخش مهمی از برندسازی است، اما گاهی اوقات می‌تواند یک عامل حواس پرتی باشد، و این می‌تواند توجه به مفهوم اصلی لوگو را برای مشتری دشوار کند. رنگ نمی‌تواند پوششی برای ضعف‌های یک طرح باشد. به عبارت بهتر نمی‌توان یک ایده ضعیف را با یک پالت رنگ نجات داد، اما یک ایده خوب بدون توجه به رنگ همچنان خوب خواهد بود. همیشه دقت داشته باشید یک رنگ مناسب، خطوط، اشکال و خود ایده را به خوبی نمایان می‌کند. چه گاز یک سیب باشد، چه سه خط راه موازی، چهار دایره متصل به هم در یک خط افقی، یا هر چیز دیگری، فقط با رنگ هویت پیدا می‌کند. اما اگر زمینه مناسب نباشد آن رنگ هم کارایی نخواهد داشت. در طراحی لوگو شما باید به همه چیز دقیق نگاه کنید.

[/vc_message][vc_message message_box_style=”solid-icon” message_box_color=”sandy_brown” icon_fontawesome=”far fa-bell”]

طرح مناسب داشته باشید

طراحی لوگو باید مرتبط با ایده‌ها، ارزش‌ها و فعالیت‌هایی باشد که نشان می‌دهد. یک نمای زیبا برای یک رستوران لوکس مناسب خواهد بود اما لزوماً برای مهد کودک مناسب نیست. به همین ترتیب، یک پالت از رنگ های صورتی و زرد فلورسنت احتمالا به پیام شما در تعامل با بازنشستگان مرد کمک نخواهد کرد. شما در انتخاب طرح باید روی جزئیات متمرکز شوید. طرح شما باید با نوع تجارت همخوانی داشته باشد. البته قطعاً شما این نکات را  به خوبی می‌دانید، اما ممکن است آن‌ها را ساده و واضح تصور کنید، اما هماهنگی در طرح عمیق‌تر از این است. هر چه منطق شما در پشت یک طراحی خاص بهتر باشد، فروش ایده به مشتری آسان‌تر خواهد بود.

[/vc_message][vc_message message_box_style=”solid-icon” message_box_color=”green” icon_fontawesome=”far fa-bell”]

طرحی ایجاد کنید که در ذهن مخاطب حک شود!

یک طراحی لوگو باکیفیت در ذهن حک می‌شود و به برند فرصت می‌دهد علی رغم تلاش برندهای دیگر برای جلب توجه ، در ذهن مشتریان فعال باقی بماند. برای رسیدن به این هدف سادگی باید رمز موفقیت شما باشد. یک لوگوی بسیار ساده را اغلب می توان پس از یک نگاه کوتاه مجدداً به یاد آورد، چیزی که با یک طراحی بیش از حد دقیق ممکن نیست. در واقع شما باید هم لوگویی داشته باشید که ساده باشد و هم جذاب. لوگو را حتماً با تمرکز بر یک مفهوم خاص طراحی کنید. در اغلب موارد، این بدان معنی است که باید یک طرح انعطاف پذیر داشته باشید. به طوری که بتوانید در سایزهای مختلف و در طیف وسیعی از کاربردها، از آیکون یک وب سایت در نوار مرورگر گرفته تا نشانه گذاری بر روی یک ساختمان از آن بهره ببرید.[/vc_message][vc_message message_box_style=”solid-icon” message_box_color=”violet” icon_fontawesome=”far fa-bell”]

لبخند به لب مردم بیاورید

تزریق کمی ظرافت در طراحی لوگو نه تنها کار شما را لذت بخش‌تر می‌کند؛ بلکه ممکن است در جذب مشتری بیشتر موفق باشد. البته این ایده قطعاً برای هر برند یا صنعتی مناسب نیست. مثلاً برای تولیدکنندگان دخانیات، داشتن لطافت منطقی به نظر نمی‌رسد. البته انجام سفارشات این برندها ایرادی ندارد اما شما باید طرحی متناسب با کار آنها آماده کنید.

[/vc_message][vc_message message_box_style=”solid-icon” message_box_color=”pink” icon_fontawesome=”far fa-bell”]

طراحی لوگو باید مکمل سایر نمادهای برند باشد!

طراحی لوگو تنها یک بخش از یک برند تجاری بوده و همواره باید برای توسعه آن برنامه داشته باشید. همیشه به این جمله توجه داشته باشید که رسیدن به انسجام بین عناصر مختلف بسیار بهتر از سازگاری ساده است. شما باید تا جایی که می‌توانید بین نمادهای مختلف یک برند هماهنگی و همخوانی ایجاد کنید تا در اهداف تجاری خودتان به موفقیت برسید.

[/vc_message][vc_message message_box_style=”solid-icon” message_box_color=”blue” icon_fontawesome=”far fa-bell”]

طراحی زنده انجام دهید

شاید عبارت طراحی لوگو زنده کمی عجیب به نظر برسد. در بازار مدرن برندینگ، داشتن یک لوگوی ثابت که به آرامی در گوشه یک قطعه طراحی قرار می‌گیرد، اغلب دیگر جوابگو نیست. شما باید به این توجه کنید که چگونه طراحی لوگوی شما می‌تواند برای کاربردهای دیجیتال جدید به حیات خود ادامه دهد. این امر ممکن است نیاز به همکاری با متخصصان انیمیشن یا موشن گرافیک برای کشف پتانسیل‌های آن داشته باشد. شما باید روند کار را به گونه‌ای پیش ببرید که بیشترین استفاده را از لوگو داشته باشید. ضمناً از ابزارهایی مانند واقعیت مجازی که در آینده تاثیر بیشتری بر مردم خواهند گذاشت نیز در طراحی نباید غافل شوید.

[/vc_message][vc_message message_box_style=”solid-icon” message_box_color=”orange” icon_fontawesome=”far fa-bell”]

انتقادات را نسبت به طراحی لوگو قبول کنید

هیچ طراحی لوگویی در دنیا صد در صد متخصص نیست. در عصر شبکه‌های اجتماعی، هر انسانی در مورد هر طراحی لوگویی نظری دارد. بنابراین انتقاد دیگر یک ناراحتی گاه و بیگاه یا چیزی نیست که تنها از سوی افراد حرفه‌ای مطرح شود. این چیزی است که هر کسی که روی آن کار می‌کند، باید برای آن آماده باشد. البته در تمام مشاغل این موضوع برقرار می‌باشد. شما اگر یک فوتبالیست، قاضی، بازیگر، معلم و … هم که باشید همیشه در معرض انتقاد قرار دارید.همانطور که در بالا اشاره کردیم، یک طرح برندینگ عالی چیزی فراتر از یک طراحی لوگو است، اما در پلتفرم هایی مانند Twitter، زمانی که یک پروژه تازه منتشر شده اغلب با یک تصویر واحد خلاصه می شود، لوگو اغلب اولین چیزی است که عموم مردم به سمت آن جذب می‌شوند. طبیعتاً انتقادات نسبت به آن هم بیشتر است. شما از انتقادات استفاده کنید و طرحی ایجاد کنید که همه آن را قبول کنند. مقبولیت حداکثری طرح یعنی پیروزی شما و این همان چیزی است که به دنبال آن هستید.

[/vc_message][/dt_carousel][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]آشنایی با روانشناسی رنگ لوگو

در طراحی لوگو همانگونه که قبلاً هم گفتیم، روانشناسی رنگ اهمیت زیادی دارد. برای طراحی باید بدانید که چگونه رنگ مناسب را انتخاب کنید. هر رنگ تاثیر متفاوتی در ذهن ما دارد بنابراین مهم است که ابتدا بدانید کدام رنگ برای لوگوی شما بهتر است. در ادامه رنگ‌ها گوناگون و تاثیر آنها در لوگو را با هم مورد بررسی قرار می‌دهیم:

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_single_image image=”17103″ img_size=”full”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][dt_vc_list]
  • زرد: رنگ زرد توسط برندهای مشهوری مانند مک دونالد به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد گرم بودن، سرزنده بودن و شاد بودن مورد استفاده قرار گرفته است.اگر علاقه دارید طراحی لوگوی شما مورد استقبال بیشتری قرار گیرد، می‌توانید رنگ زرد را انتخاب کنید.اما در استفاده از این رنگ مراقب باشید.اضافه کردن بیش از حد رنگ زرد شاید حتی تاثیر منفی بر برند شما بگذارد. زرد بودن بیش از حد به معنای بی‌حوصلگی است.
  • قرمز: انتخاب این رنگ در شرایطی مناسب است که بخواهید شور و انرژی را در طراحی لوگوی خود به نمایش بگذارید.رنگ قرمز در پیام های بازاریابی که جلب توجه مخاطبان هدف اصلی است، مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر می‌خواهید برند خودتان را جسور نشان دهید، رنگ قرمز بهترین انتخاب برای داشتن یک طراحی لوگوی حرفه‌ای است.
  • آبی: اقیانوس‌ها، آسمان‌ها و حتی پروانه‌ها همگی دارای رنگ آبی هستند که ما را با ویژگی‌های آسمانی خود جذب می‌کنند.با انتخاب رنگ آبی می‌توانید برندتان را به عنوان یک برند قابل اعتماد، محبوب و صمیمی برای مشتریان خود جلوه دهید.ضمناً دقت داشته باشید که مقدار آبی بیش از حد می‌تواند برند شما را به سمت مالیخولیا بکشاند. پس در استفاده از رنگ آبی منطقی عمل کنید.
  • سبز: رنگ سبز باعث می‌شود همه چیز آرام به نظر برسد. از همان ابتدای خلقت زمین، رنگ سبز همراه بشر بوده است.این رنگ به دلیل شاخص‌های زمین شناختی خود نشانه ایمنی و باروری محسوب می‌شود. شرکت ها معمولاً از آن به خوبی در طراحی لوگو خود استفاده کرده‌اند.
  • نارنجی: رنگ نارنجی نشانه خلاقیت، انرژی و جسارت است. بسیاری از برندهای معتبر جهان مانند فانتا، مسترکارت و هارلی دیویدسون رنگ نارنجی را در لوگوی تجاری خود قرار داده‌اند و شما می‌توانید فرمول موفقیت آن‌ها را تکرار کنید و برند خود را به عنوان یک کسب وکار منحصر به فرد معرفی کنید.
  • بنفش: رنگ بنفش از رنگ قرمز گرفته شده است. به دست آوردن رنگ بنفش از قرمز فرآیندی زمان بر است.این رنگ نماد قدرت و سلطنت است و به همین دلیل در لوگو بازی‌های کامپیوتری استراتژیکی از آن به شدت استفاده می‌شود.امروزه برندهای مختلف از این رنگ در هنگام سرمایه گذاری روی یک لوگو استفاده می‌کنند تا قدرت خودشان را نشان دهند. اگر قصد شما این است که عنصر قدرت و اقتدار را به برند خود بدهید، بنفش می‌تواند گزینه مناسبی باشد.
[/dt_vc_list][vc_separator color=”chino”][vc_column_text css=”.vc_custom_1665015670978{margin-top: 30px !important;}”]

بررسی انواع طراحی لوگو

[/vc_column_text][vc_separator color=”sandy_brown” style=”shadow”][vc_column_text]طراحی لوگو فقط در یک نمونه خاص محدود نمی‌شود. با رشد، گسترش و تکامل برندها، تنوع سفارشات لوگوهایی که طراحان با آنها مواجه می‌شوند نیز افزایش یافته است. در ادامه چند نوع مهم طراحی را با هم مورد بررسی قرار می‌دهیم.[/vc_column_text][dt_carousel slides_on_wide_desk=”1″ slides_on_desk=”1″ slides_on_lapt=”1″ slides_on_h_tabs=”1″ slides_on_v_tabs=”1″ arrow_bg_width=”36x” arrow_border_width=”0px” r_arrow_icon_paddings=”0px 0px 0px 0px” r_arrow_v_offset=”0px” l_arrow_icon_paddings=”0px 0px 0px 0px” l_arrow_v_offset=”0px”][vc_message message_box_style=”solid-icon” icon_fontawesome=”far fa-bell”]

لوگوهای Wordmark چگونه هستند؟

 

 

یکی از مهم‌ترین انواع طراحی لوگو، Wordmark نام دارد. برای اینکه یک لوگو به عنوان وردمارک شناخته شود، باید از نام برند با حروف ساده ساخته شود.

برای ایجاد یک وردمارک، ابتدا نام برند خود را بنویسید و سپس آن را با فونت‌های مختلف امتحان کنید. وقتی فونت مناسب را پیدا کردید، باید حروف را به صورت جداگانه شخصی سازی کنید.

در نظر گرفتن زمان کافی برای شخصی سازی حروف در کلمه، تفاوت بین یک لوگو و نام برند شما را که با فونت خوبی تایپ شده است، ایجاد می‌کند. این جزئیات است که کیفیت لوگو را بالاتر می‌برد و تاثیرگذاری آن را افزایش می‌دهد.

[/vc_message][vc_message message_box_style=”solid-icon” icon_fontawesome=”far fa-bell”]

آشنایی با لوگوهای علامت دار

    یکی دیگر از انواع طراحی لوگو، لوگو علامت دار است. اگر نام برند شما طولانی بوده و در آن بیش از دو کلمه استفاده شده است، لوگوهای علامت دار بهترین انتخاب هستند. یک لوگوی علامت دار با استفاده از حروف اول هر کلمه و ایجاد یک گروه، طول آن را به حداقل می رساند. در برخی موارد، حروف مانند یک کلمه به نظر می رسند. صمت یک مثال عالی است. صمت مخفف وزارت صنعت، معدن و تجارت است، اما هیچ کس آن را این گونه خطاب نمی‌کند. صمت کار تلفظ این نهاد دولتی را بسیار راحت‌تر کرده است. یا عبارت همت که خلاصه هزار میلیارد تومان است نمونه دیگری می‌باشد. هنگام ایجاد لوگو با حروف، سعی کنید از ابزار طراحی استفاده کنید که برجسته‌تر شوند و لوگوی شما را برجسته‌تر جلوه دهند. اینگونه لوگوها اگر برجسته نباشند، جذابیت خاصی نخواهند داشت. حتماً به این نکته توجه کامل داشته باشید.[/vc_message][vc_message message_box_style=”solid-icon” icon_fontawesome=”far fa-bell”]

لوگو Emblem چیست؟

  یکی از قدیمی‌ترین انواع طراحی لوگو، Emblem نام دارد. Emblem یک نوع لوگو است که دارای متن، نماد یا تصویر در داخل یک شکل هندسی است و قدرت این را دارد که یک حس نوستالژیک به برند شما دهد. بیشتر لوگوهای این مدلی را شاید در تیم‌های فوتبال مشاهده کنید. آن ها اغلب از نظر جزئیات کامل‌تر از دیگر لوگوها هستند و به همین خاطر ظاهر رسمی به برند شما می‌دهند. پس به نوعی می‌توان گفت این لوگوها بیشتر برای ادارات دولتی مناسب هستند تا شرکت‌های خصوصی.[/vc_message][vc_message message_box_style=”solid-icon” icon_fontawesome=”far fa-bell”]

بررسی لوگوهای انتزاعی

    در ادامه لیست انواع طراحی لوگو، سراغ لوگو انتزاعی می‌رویم. این لوگو از یک تصویر بدون حرف ساخته شده است. این یک نمایش زیبا از احساسی است که می خواهید برند شما آن را نشان دهد. به یک نکته حساس دقت داشته باشید. زمانی که شما تازه وارد بازار شده‌اید، استفاده از این لوگو می‌تواند کمی خطرناک باشد، زیرا همه یک لوگو انتزاعی را به یک شکل تفسیر نمی‌کنند. البته مزیت بزرگ آن وسوسه کننده است. با یک لوگوی انتزاعی که هنوز هم می‌تواند هویت برند شما را به نمایش بگذارد، چیزی منحصر به فرد و بلافاصله قابل تشخیص در بازار ایجاد خواهید کرد. این لوگو جذاب‌تر از چیزی است که تصور می‌کنید.[/vc_message][/dt_carousel][vc_btn title=”جهت ثبت لوگو خود , به عنوان برند تجاری اینجا کلیک کنید” style=”gradient” gradient_color_1=”orange” gradient_color_2=”sandy-brown” size=”lg” align=”center” button_block=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fadroom.ir%2Fbrand%2F|title:%D8%AB%D8%A8%D8%AA%20%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

مراحل طراحی لوگو

[/vc_column_text][vc_separator color=”orange” style=”shadow” el_width=”40″][vc_column_text]

در طراحی لوگو شما باید گام به گام عمل کنید تا به یک طرح خاص برسید. مراحلی که شما باید طی کنید تا موفق شوید عبارتند از:

[/vc_column_text][vc_tta_tabs][vc_tta_section title=”تحقیق” tab_id=”1665073750395-31cb3bd4-b9ff”][vc_column_text]

قبل از اینکه یک طراح حتی به قرار دادن قلم روی کاغذ فکر کند، باید تحقیقات خود را انجام دهد. شما باید در مورد برندی که قرار است برای آن لوگو طراحی کنید، اطلاعات کافی داشته باشید. به عنوان مثال، ظاهر و حس مناسب لوگوی یک رستوران با لوگوی یک کتابخانه متفاوت خواهد بود. استفاده از طرح مناسب هر کدام به جای دیگری فقط به اعتبار برند آسیب وارد می‌کند.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”شناخت مشتری” tab_id=”1665073750534-969b5735-a825″][vc_column_text]

زمانی که طراح درک دقیق و عینی از حوزه یا صنعت داشته باشد، زمان آن فرا می‌رسد که بهترین درک ممکن را از نیاز مشتری پیدا کند. شما باید بررسی کنید که نیاز مشتری چیست و چه چیزی او را راضی به انتخاب برند مدنظر شما می‌کند. اگر لوگو به نیاز مشتری پاسخ ندهد نمی‌تواند برای برند فواید زیادی داشته باشد.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”ایده اولیه” tab_id=”1665073904641-56d1dba6-4f2f”][vc_column_text]

پردازش ایده اولیه: شما باید به ایده اولیه طراحی لوگو توجه زیادی داشته باشید و با رفع ایرادات و چکش کاری آن را تبدیل به یک ایده کامل کنید. البته گاهی اوقات ممکن است در تمام ایده‌های خود تجدید نظر کنید که این کار شما را با سختی‌های بیشتری مواجه می‌کند و آن‌ها را با هزینه بسیار بالاتری به سرانجام می رساند.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”بررسی مجدد” tab_id=”1665073935946-addda920-da90″][vc_column_text]

گاهی اوقات، این مرحله تنها یک تغییر کوچک است. گاهی اوقات، این یک سری بازبینی های طولانی‌تر است. همه چیز بستگی به این دارد که شما روی طرح اولیه و اصلاح آن چقدر زمان گذاشته باشید. توجه کنید که طرح نهایی باید با کمترین ایراد آماده شود. سعی کنید در بازبینی یا همان بررسی مجدد، با رویکرد انتقادی به طرح خودتان نگاه کنید تا ایرادات آن را بهتر پیدا کنید. هر چند این کار خیلی سخت است.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”طرح نهایی” tab_id=”1665073965148-20b2ac6a-b554″][vc_column_text]

در نهایت طرح اصلی آماده می‌شود. شما این طرح را باید در اندازه‌های مورد نیاز آماده کنید و در اختیار مشتری قرار دهید. شاید در بعضی اندازه‌ها نیاز به ویرایش‌های جزئی داشته باشید که روی آن حساسیت به خرج ندهید. گاهی اوقات یک ویرایش جزئی می‌تواند کل کار را از بین ببرد. شما قبلاً تمام بررسی‌های لازم را انجام داده‌اید.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_tabs][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

هزینه طراحی لوگو چقدر است؟ 

[/vc_column_text][vc_separator color=”orange” style=”shadow” el_width=”40″][dt_vc_list]
  • طراحی لوگو نیاز به هزینه دارد و شما باید قبل از هر کاری ابتدا هزینه را برآورد نمایید. یک مبلغ ثابت به عنوان هزینه طراحی یک لوگو وجود ندارد چرا که لوگوها تفاوت‌های زیادی با هم دارند. هزینه یک لوگو بسته به نیاز، اندازه ، نوع برند، میزان تحقیقات، استراتژی مورد نیاز و بسیاری موارد دیگر متفاوت خواهد بود.
  • اندازه: معمولاً یک لوگو باید در چندین اندازه آماده شود تا بتواند در روش‌های گوناگون بازاریابی و تبلیغات مورد استفاده قرار بگیرد. هرچه ابعاد و اندازه‌ها تنوع بیشتری داشته باشند، کار طراح سخت‌تر می‌شود و هزینه کار بالاتر می‌رود.
  • طراح: بستگی به کیفیت کار، تجربه و تخصص، دستمزد طراحان با هم متفاوت است. هر چه آنها حرفه‌ای تر باشند، کیفیت کارشان بالاتر می‌رود و رقم بیشتری درخواست می‌کنند. البته به نظر می‌رسد کیفیت بهتر لوگو ارزش هزینه کردن بیشتر را هم دارد. اما به این نکته هم توجه داشته باشید که شهرت و تجربه همیشه ضامن کیفیت نیست اما ریسک آن را کاهش می‌دهد.
[/dt_vc_list][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

آیا طراحی لوگو برای موفقیت یک برند کافی است؟

طبیعتا در موفقیت برند عوامل مختلفی اثرگذار هستند و طراحی لوگو تنها یک عامل آن است. شما اگر واقعاً به دنبال موفقیت تجارت خودتان هستید باید روی تمام فاکتورها اعم از بازاریابی، تبلیغات، داشتن پرسنل پرتلاش و با انگیزه و … حساس باشید. لوگو بیشتر برای اعتبار بخشیدن به برند و کمک به تبلیغات کاربرد دارد. البته بدون وجود آن احتمال موفقیت شما کاهش می‎یابد. به نوعی می‌توان گفت لوگو لازمه موفقیت است اما برای رسیدن به آن کافی نیست. برای رسیدن به موفقیت شما باید از ابزار لوگو بهترین استفاده را داشته باشید. شما باید سعی کنید لوگو را هماهنگ و همخوان با دیگر عوامل طراحی کنید تا در نهایت بیشترین استفاده را از آن داشته باشید.

در انتخاب طراح، استراتژی طراحی، رنگ‌ها و … در طول مطلب توضیح دادیم. روی تک تک آن‌ها دقت کنید تا نهایتاً به برندتان اعتبار ببخشید. اگر تمایل داشتید از آژانس‌های اینترنتی درخواست طراحی لوگو دهید حتماً به سراغ مجموعه‌های معتبر بروید. هر مجموعه‌ای قابل اعتماد نیست. این نکته را همیشه در ذهن مرور کنید که لوگو، نماد شما است و باید بهترین طراحی را داشته باشد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_text_separator title=”برخی از نمونه کارهای ما” color=”peacoc” border_width=”4″][dt_portfolio_carousel posts_offset=”0″ layout=”gradient_overlap” content_alignment=”center” custom_content_bg_color=”#fd951e” image_border_radius=”0px” slides_on_desk=”4″ slides_on_lapt=”4″ post_date=”n” post_category=”n” post_author=”n” post_comments=”n” read_more_button_text=”مشاهده” project_icon_border_width=”0px” project_icon_color=”#ffffff” project_icon_color_hover=”#ffffff” arrow_bg_width=”36x” arrow_border_width=”0px” r_arrow_icon_paddings=”0px 0px 0px 0px” r_arrow_v_offset=”0px” l_arrow_icon_paddings=”0px 0px 0px 0px” l_arrow_v_offset=”0px” category=”8522″][/vc_column][/vc_row]
به این مطلب امتیاز بدهید