متفرقه

پیدا کردن خودرو از طریق ردیاب خودرو

پیدا کردن خودرو از طریق ردیاب خودرو

پیدا کردن خودرو از طریق ردیاب خودرو

 

در این مقاله شما را شگفت زده میکنیم کافی است ۳ دقیقه همراه ما باشید …

خرید یک خودرو تنها برای رانندگی نیست بلکه برخی از همین شغل رانندگی خرج خانواده خود را می دهند پس برای همه مردم مراقبت از وسیله نقلیه اهمیت زیادی دارد تا جایی که اقدام به خرید و بستن قفل فرمان، قفل پدال و معمولا دزدگیر می کنند.

اما باید  این نکته را گوشزد کرد که هیچ کدام از این وسایل باعث جلوگیری از سرقت ماشین شما نمی شود حتی ماشین های لوکس و مدل بالا هم توسط سارقان دزدیده می شوند تنها راه حل استفاده از ردیاب خودرو برای پیدا کردن ماشین می باشد.

فواید نصب ردیاب خودرو

زمان سرقت ماشین تنها کاری که به ذهن ما می رسد رفت پیش پلیس است آنها هم با پرسیدن سوالاتی احتمال پیدا کردن سارق را به شما می گویند اما ممکن است خیلی زود ماشین شما اوراق شود و شما یک ماشین خراب را تحویل بگیرید.

اما با نصب ردیاب خودرو به صورت دقیق و آنلاین می توانید موقعیت ماشین را روی گوشی یا وب سایت مشاهده کنید. علاوه بر ردیابی آنلاین ماشین ردیاب خودرو امکانات دیگری دارد که شامل موارد زیر است.

  • مشاهده حداکثر سرعت ماشین
  • مشاهده ریز حرکات و توقفات ماشین
  • مشاهده ریز مصرف سوخت ماشین
  • تعیین محدوده تعیین شده برای ماشین و اطلاع از خروج ماشین از ناحیه و محدوده تعیین شده
  • موقعیت یابی با پیامک
  • اطلاع از زمان تعویض فیلترهوا، لاستیک ماشین و به طور کلی نگهداری عالی از ماشین
  • امکان دریافت آلارم هنگام باز شدن ماشین

شرکت پیام جی پی اس با داشتن متخصصین کارآمد از 1388 در زمینه فروش بهترین دستگاه ردیاب خودرو ، شخصی و آهنربایی می باشد. شما می توانید بهترین ردیاب خودرو را از این شرکت خریداری کنید و از امکانات فوق العاده ردیاب بهره مند شوید و حتی در صورت نیاز می توانید اقدام به سفارشی سازی دستگاه و ایجاد تماس دو طرفه از طریق ردیاب خودرو کنید.

برای خرید و مشاوره رایگان می توانید با شماره های 02188563259 و 02126760023 تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *