آموزش پینترست

آموزش افزایش امنیت پینترست

آموزش افزایش امنیت پینترست

چه فیس‌بوک، پینترست یا توییتر، امنیت آنلاین یکی از اولویت‌های اصلی زندگی همه است. با توجه به تعداد اخیر هک ها و سرقت اطلاعات، بهترین شرط این است که حساب های آنلاین را تا حد امکان ایمن کنید. با ظهور انقلابی پینترست در سال های اخیر، ضروری است که این سایت پین کننده سهم خود را از تهدیدها جلب کند. نکات زیر برای حریم خصوصی و امنیت برای پینترست تضمین می کند که حساب شما از مشکلات امنیتی احتمالی در امان بماند. پس با آموزش افزایش امنیت پینترست همراه باشید.

1. احراز هویت دو عاملی را فعال کنید

مشابه بیشتر سایت‌ها، پینترست نیز مکانیزم احراز هویت دو مرحله‌ای را در صفحه ورود خود قرار داده است. در اواخر ژوئن سال جاری راه اندازی شد و به شما امکان می دهد هر بار که وارد سایت می شوید یک کد تأیید از طریق پیامک تنظیم کنید.

آموزش افزایش امنیت پینترست

تنها کاری که باید انجام دهید این است که به Profile > Security بروید و سوئیچ را برای احراز هویت دو مرحله ای تغییر دهید.

پس از انجام، بدون توجه به دستگاهی که از آن برای ورود به سیستم استفاده می کنید، به صورت جهانی در همه دستگاه های شما کار می کند.

2. لغو جلسات برای فعالیت های ناشناخته

اگر پس از استفاده از آن در رایانه عمومی فراموش کرده اید از سیستم خارج شوید، پینترست مراقب شماست. مشابه فیس بوک، با چیدمان تمام دستگاه هایی که برای ورود به سیستم استفاده می شدند، راه حل بسیار خوبی را ارائه می دهد.

آموزش افزایش امنیت پینترست

بنابراین، اگر دستگاهی ناشناس مشاهده کردید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که دسترسی را لغو کنید. این مجموعه تنظیمات را در قسمت Security > Show Sessions پیدا کرده و روی End Activity کلیک کنید.

3. مخفیانه پین کنید

سنجاق علنی در مورد ایده های تصادفی دکوراسیون خانه یا برنامه های رژیم غذایی پیامدهای زیادی در مورد ایمنی ندارد. اما اگر فقط برای استفاده شخصی خود پین می‌کنید و نمی‌خواهید دنیا آن را ببیند، می‌توانید از تابلوهای مخفی پینترست استفاده کنید.

آموزش افزایش امنیت پینترست

تابلوهای مخفی تابلوهای خارج از رادار هستند که فقط شما و همکارتان می‌توانید آن‌ها را ببینید. بنابراین، تنها کاری که باید انجام دهید این است که هنگام ایجاد تابلوی خود، دکمه مخفی را تغییر دهید.

اگرچه این تابلوها مجموعه قوانین خاص خود را دارند. برای شروع، هنگامی که یک تابلوی مخفی عمومی شد، نمی توان آن را به راز برگرداند. و همین امر برای پین ها نیز صادق است.

4. شبکه های اجتماعی خود را بازبینی کنید

برای بسیاری از ما، ما از یک ورود به سیستم – عمدتاً گوگل یا فیس بوک – برای ورود به چندین سایت استفاده می کنیم. اگرچه این یکی از ساده ترین روش ها است، اما ایمن ترین روش نیست.

اگر همان تمرین ذکر شده در بالا (در ورود به پینترست) را دنبال می کنید، پس از تنظیم رمز عبور جدید، مطمئن شوید که هر دو شبکه را قطع کنید.

5. نمایه خود را از موتورهای جستجو پنهان کنید

پروفایل های پینترست، مانند فیس بوک و اینستاگرام را می توان از موتورهای جستجو جستجو کرد. اگر برای حریم خصوصی خود ارزش بیشتری قائل هستید، می توانید حریم خصوصی جستجو را روشن کنید.

این کار با اجازه دادن به موتورهای جستجو برای حذف نمایه شما از نتایج جستجو کار می کند. با این حال، نتایج آنی نیستند، زیرا اجرای این عملکرد در کل زمان می برد.

6. مراقب طعمه های کلیکی باشید

همه پین ها درست نیستند. اگر موضوعات مرتبط با کاهش وزن و زیبایی را دنبال کرده باشید، این واقعیت بیشتر به چشم می آید.

به همان اندازه که این ظاهر فریبنده است، اگر قبل از دو بار ضربه زدن به منبع، به منبع نگاه کنید، واقعا مفید خواهد بود.

از تجربه شخصی خود دریافته‌ام که نه تنها برخی از وب‌سایت‌ها اطلاعات اشتباهی را حمل می‌کنند، بلکه می‌توانند مسائل امنیتی جدی مانند استخراج اطلاعات را نیز ایجاد کنند.

7. کاربران را مسدود کنید

اینترنت ممکن است پر از افراد سرکش باشد و معلوم است که پینترست نیز امن نیست. اگر افرادی را مشاهده کرده اید که مطالب نامناسب پست می کنند یا نظرات خود را در نظرات نامناسب بیان می کنند، می توانید آنها را مسدود کنید.

مسدود کردن افراد باعث نمی شود که شخص مقابل بداند که مسدود شده است. اگرچه پست ها و پین های افراد مسدود شده در فید روزانه شما ظاهر نمی شوند، اما اگر به صورت دستی آنها را جستجو کنید، می توانید آنها را ببینید.

به این مطلب امتیاز بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *