ریپورتاژ

فروش لباسشویی ارزان قیمت

فروش لباسشویی ارزان قیمت

فروش لباسشویی ارزان قیمت

 

فروش لباسشویی ارزان قیمت

 

ماشین های لباسشویی یکی از لوازم های خانگی هستند که میتوان گفت وجود آنها برای هر خانه ای ضروری است ، به همین خاطر شرکت های بسیار زیادی در دنیا در زمینه تولید این دستگاه فعالیت خود را آغاز کرده یا به صورت تخصصی در به این موضوع پرداخته اند . باتوجه به برند های زیاد و مدل های گوناگونی که در بازار به وفور یافت می شود امکان دارد که شما هنگام خرید ماشین لباسشویی نتوانید به درستی انتخاب کنید ، به همین خاطر در این مطلب قصد داریم تا به معرفی دو برند هاردستون و هایسنس که در زمینه تولید ماشین های لباسشویی نیز فعالیت دارند بپردازیم و شما را با این دو برند بیشتر آشنا کنیم ، در صورت تمایل به شما توصیه میکنیم که حتما تا پایان این مطلب را مطالعه نمایید .

 

فروش ماشین لباسشویی ارزان قیمت

 

ماشین لباسشویی هایسنس مدل WFH8012D یکی از مدل هایی است که ظاهر شیک و جذابی داشته و مجهز به دو شیر آب مجزا بوده و موتور آن حداکثر سرعت چرخش 1200 دور در دقیقه را دارا است که به صورت هوشمندانه ای بهینه سازی شده و صدای بسیار کمی را از خود تولید میکند . این لباسشویی هایسنس مجهز به 15 برنامه مختلف برای شستشو بوده که کاربر نسبت به نوع لباس هایی که دارد میتواند از هریک از این برنامه ها استفاده نماید . این دستگاه دارای صفحه نمایش بزرگی است که حالت دیجیتالی داشته و کاربر میتواند تنها با یک نگاه تمامی جزئیات دستگاه و فرآیند شستشو را مورد بررسی قرار دهد .

ماشین لباسشویی هاردستون مدل WM4115WC از دیگر محصولاتی است که قیمت مناسبی داشته و مجهز به امکانات کاربردی و ویژگی هایی است که تمامی انتظارات یک کاربر از ماشین لباسشویی را به خوبی برطرف میکند . این دستگاه مجهز به برنامه های شستشوی متفاوتی است که کاربر برای شستشوی لباس های پشمی ، ورزشی ، ظریف ، کتان ، لی و . . . را میتواند از هرکدام برنامه های شستو استفاده کند تا بهترین بازدهی ممکن را از این لباسشویی هاردستون بدست بیاورد .

 

به این مطلب امتیاز بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *