ریپورتاژ

لباسشویی های ارزان هیتاچی و جنرال

لباسشویی های ارزان هیتاچی و جنرال

لباسشویی های ارزان هیتاچی و جنرال

وجود ماشین لباسشویی در هر خانه ای مهم و ضروری است ، همچنین انتخاب آن نیز بسیار مهم می باشد چراکه اگر یک دستگاه مناسب نسبت به شرایطی که دارید انتخاب نکنید و صرفا از روی تعریف یا توصیه آنرا خریداری کنید شما نمیتوانید بازدهی مناسبی را از آن دریافت نمایید پس هنگامی که به یک فروشگاه فروش ماشین لباسشویی می روید حتما از قبل اطلاعات لازمه را بهتر است که داشته باشید تا بتوانید انتخابی مناسب برای خرید داشته باشید .

 

لباسشویی های ارزان هیتاچی و جنرال

ماشین لباسشویی های ارزان هیتاچی و جنرال

 

حال ما میخواهیم به معرفی دو مدل از شرکت های جنرال و هیتاچی بپردازیم که قطعا شما را در انتخاب ماشین لباسشویی مناسب بشدت راهنمایی خواهد کرد .

لباسشویی هیتاچی مدل BD-W90 یکی از محصولات خوش ساختی است که میتواند حجم بسیار زیادی از لباس ها را در خود جای دهد و در یک چرخه شستشو آنها را به بهترین شکل ممکن مورد شستشو قرار داده و کاملا تمیز و بدون هیچ آسیب دیدگی به شما تحویل دهد . این لباسشویی هیتاچی دارای موتوری اسمارت دایرکت بوده که این موتور باتوجه به ساختاری که دارد طول عمر بسیار زیادی داشته و میزان مصرف انرژی آن بسیار مناسب است به همین خاطر دستگاه توانسته برچسب مصرف انرژی A+ را بدست بیاورد .

ماشین لباسشویی جنرال مدل W-GI4805 از محصولاتی است که کیفیت بسیار خوب و مناسبی داشته و میتواند به خوبی هر نوع لباسی را باکمترین میزان مصرف آب ، برق و مواد شوینده به صورت کاملا تمیزی شسته و به شما تحویل دهد . این دستگاه مجهز به 16 برنامه شستشو مختلف جهت شستشوی انواع لباس های مختلف کتان ، لی ، ورزشی ، مجلسی ، حساس ، نخی ، الیاف و . . . می باشد که کاربر نسبت به شرایط و نوع پارچه ای که داخل دستگاه قرار داده است میتواند هریک از این برنامه ها را مورد استفاده خود قرار دهد .

به این مطلب امتیاز بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *