متفرقه

تلویزیون 82 اینچی 82Q90R سامسونگ

تلویزیون 82 اینچی 82Q90R سامسونگ

تلویزیون 82 اینچی 82Q90R سامسونگ

اگر شما نیز به دنبال تبدیل خانه و یا محل کار خود و یا هر جای دیگر به سینمای کوچک خانگی هستید ، پیشنهاد میکنیم با ما در این مقاله همراه باشید. محصولی که امروز میخواهیم به شما در این بخش توضیح دهیم در سری دستگاه های Q90R میباشد که توانسته است با سایز بسیار بزرگ و منحصر به فرد خود ، خانه و یا محیط های شما را به سینما تبدیل کند. بی شک این مدل از ، از برند های معتبر این کمپانی خواهد بود که در سری 82 اینچ طراحی و تولید شده است.

تلویزیون سامسونگ در این مدل دارای کیفیت تصویر خارق العاده و بسیار بالای 4K میباشد و توانایی این را دارد که با رزولوشن بسیار بالای 3840×2160 پیکسلی خود بتواند به خوبی هرچه تمام تر ،فیلم ها و سریال های مورد علاقه خود را با بهترین کیفیت و وضوح تصویر برای شما نمایش دهد.

تلویزیون 82 اینچی 82Q90R سامسونگ

از امکانات ویژه و منحصر به فرد این تلویزیون میتوان به قابلیت متصل شدن آن به گوشی تلفن همراه اشاره کرد و همچنین قابلیت DLNA که میتواند تمامی تصاویری که در دستگاه هوشمند و موبایل خود در حال پخش میباشد را به صفحه نمایش بزرگ این دستگاه انتقال دهد تا با کیفیتی بهتر و شفاف تر بتوانید برنامه ها و فیلم هایی که روی گوشی خود ریخته اید را در این تلویزیون نمایش دهید.

با توجه به امکانات گسترده این دستگاه برای خرید تلویزیون 82 اینچ در این مدل هرچه زود تر اقدام کنید به نفع خودتان خواهد بود.

 

به این مطلب امتیاز بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *