متفرقه

خرید کولر گازی با قیمت مناسب

سیستم های تهویه مطبوع هوا انواع مختلفی داشته و توسط شرکت های بزرگ و کوچک دنیا تولید می‌شوند ، کولرگازی یکی از مدل های آن می باشد .

کولر های گازی که معمولا با استفاده از سیکل تبرید عملیات خنک سازی یا گرم سازی محیط را انجام می دهند ، این کار را به کمک کمپرسورهایی که دارند انجام می‌ دهند .

کولرگازی وایت وستینگ هاوس مدل WWS18G7I از بهترین قطعات و فناوری های کاربردی استفاده کرده که باعث شده این دستگاه تبدیل به یک واحد خنک کننده عالی با رتبه مصرف انرژی 7 ستاره بشود و در دسته بندی دستگاه های کم مصرف قرار گیرد به طوری که توانسته است بر اساس رعایت استاندارد های جهانی و استاندارد های مصرف انرژی اتحادیه اروپا ، برچسب رده بندی مصرف انرژی A++ را کسب کند که بدین ترتیب جزو دستگاه های با ارزش خرید بسیار بالا و مقرون به صرفه این کمپانی قرار گیرد.

کولرگازی ال جی مدل NF247ST3 یکی از محصولات بسیار با کیفیت ساخت بسیار بالا میباشد که توسط این کمپانی کره ای طراحی و تولید شده است و میتواند در دما های بسیار گرم نیز به راحتی کارکرد فوق العاده بالایی داشته باشد و سرما را به خوبی در محیط ایجاد کند تا در دمایی مطبوع و پاکیزه بتوانید استراحت کنید

به این مطلب امتیاز بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *