ریپورتاژ

کولر های ارزان

کولر های ارزان

 

کولر های ارزان

سیستم های تهویه بسیار زیادی در بازار جهانی وجود دارند که توسط شرکت های بزرگ و کوچک ساخته شده اند . کولر های گازی یکی از بهترین و محبوب ترین سیستم های تهویه هوایی است که روز به روز بیشتر مردم روی به خرید آن میاورند .

کولر های گازی ارزان

اجنرال ، گری و میتسوبیشی سه شرکت فوق العاده ای هستند که در زمینه تولید کولرگازی فعالیت منحصر به فردی داشته و مدل های متنوعی را به بازار جهانی ارائه کرده اند ، البته شرکت های بزرگ دیگری همانند ال جی ، سامسونگ ، وایت وستینگ هاوس و . . . وجود دارند که در این زمینه فعالیت فوق العاده ای دارند ، اما ما در این مطلب قصد داریم تنها به بررسی ویژگی های کولرهای گازی اجنرال ، گری و میتسوبیشی بپردازیم .

کولرگازی دیواری گری از قیمت مناسبی برخوردار بوده و میزان مصرف انرژی آنها معمولا A++ یا A+++ می باشد که نشان دهنده کم مصرف بودن آنها است ، همچنین مجهز به سیستم وای فای جهت کنترل از راه دور و . . . می باشند .

کولرگازی ایستاده اجنرال که ریش سفید کولرهای گازی به حساب می آید ، یکی از قدیمی ترین برند هایی است که در زمینه فعالیت داشته و جدید ترین محصولاتی که به بازار جهانی ارائه کرده است ، مجهز به فیلتر مخصوص عصاره سیب بوده که این فیلتر می تواند به خوبی تمامی ذرات آلرژی زا و بوی بد محیط را به خود جذب کرده و در خود حل کند و نابود ساز و هوای کاملا مطبوع و تمیزی را در اختیار کاربر قرار دهد .

شاید اولین بار که نام کولرگازی میتسوبیشی را شنیدید ، ذهنتان به این سمت رفت که مگر میتسوبیشی فقط در زمینه تولید ماشین فعالیت ندارد ؟ صحیح این کمپانی یکی از تولید کننده های متخصص در زمینه ماشین بوده اما در سال های اخیر نیز در زمینه تولید انواع کولرگازی ها نیز فعالیت خود را آغاز کرده است . کولرگازی های میتسوبیشی از طراحی پنل داخلی شیک به همراه کمپرسور قدرتمند با مصرف انرژی بسیار کمی می باشند .

به این مطلب امتیاز بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *