متفرقه

فروش کولر گازی دیواری بوش ارزان با تخفیف ویژه

فروش کولر گازی دیواری بوش ارزان با تخفیف ویژه

فروش کولر گازی دیواری بوش ارزان با تخفیف ویژه

کولر مدل ACCENT-A12H1 با استفاده از گاز R410A که تحمل بالایی را برخوردار است ، توانسته میزان سرمایش و گرمایش فوق العاده ای را بدست بیاورد . درسته سرمایش و گرمایش چونکه این محصول مجهز به دوسیستم سرمایشی و گرمایشی بوده و این امکان رو به دستگاه داده تا در تمامی روز های مختلف سال کاربرد داشته باشد و بصورت کلی یک دستگاه دوکاره باشد و بتواند هوای گرم و سرد باتوجه به نیاز کاربر تولید کند .

کولر مدل ACCENT-A12H1

فروش کولر گازی دیواری بوش ارزان با تخفیف ویژه در مرزلند

این دستگاه با اینکه به فناوری جدید اینورتر مجهز نمی‌باشد ، از قدرت بالا و مصرف انرژی بسیار پایینی برخوردار بوده که در نوع بدون اینورتر بین سایر برند ها جزء برترین ها می‌باشد  ، در ضمن این کولر گازی دیواری با رعایت استاندارد های جهانی و استفاده از تکنولوژی های منحصر به فرد توانسته عملکرد فوق العاده ای را بدست بیاورد .

این دستگاه همانند محصولات مشابه موجود در بازار از دو پنل خارجی و داخلی برخوردار بوده که پنل خارجی بیرون از محیط و معمولا روی پشت بام‌ها قرار می‌گیرد و پنل داخلی نیز روی دیوار در خانه نصب می‌شود و مجهز به تکنولوژی هایی بوده که سطح صدای خروجی دستگاه را کاهش داده و جریان هوای تولید شده را در جهت های مختلف در سرتاسر محیط پخش می‌کند ، که این امکان رو به این کولر گازی ارزان می‌دهد تا بتواند ، دمای تمامی نقاط محیط را بصورت یکسان تغییر دهد .

ادروم مرجعی برای معرفی کسب و کار های اینترنتی ایرانی

به این مطلب امتیاز بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *