ریپورتاژ

داستان های صوتی آلبر کامو

داستان های صوتی آلبر کامو

داستان های صوتی آلبر کامو پیشنهادی جذاب برای دوستداران داستان ها فلسفی

 

آلبر کامو نویسنده ی شناخته شده ای است که اگر به کتاب و کتابخوانی علاقه دارید احتمالاً با او و آثاری که خلق کرده آشنا هستید. اکثر جملات و عبارت هایی که این نویسنده در بتن داستان هایش آورده، معروف و پر آوازه هستند، به طوری که بسیاری از منتقدین فقط و فقط به واسطه ی مضمون و نوع جملاتش آثار او را تایید می کنند.

اطلاعات بیشتر در مورد کتابهای رمان و داستان

بیگانه، افسانه سیزیف و سقوط از جمله آثاری هستند که اگر نگاهی به هر یک از آن ها بیندازید شاهد چشم اندازی کاملاً متفاوت خواهید شد، چشم انداز هایی که آلبر کامو با آگاهی تمام هر کدام را منحصر به فرد خلق کرده است. جالب است بدانید بررسی کتاب های کامو نشان می دهد با اشخاصی همچون نیچه، سارتر و هایدگر دارای دیدگاهی نسبتاً یکسان و همانند است.

اگر می خواهید با ویژگی های آثار فلسفیِ این نویسنده ی الجزایری فرانسوی بیشتر آشنا شوید، تا انتها همراه ما باشید. فلذا در تیتر بعدی به شرح چند مورد از بهترین آثار او پرداخته ایم.

نگاهی به چند نمونه از آثار آلبر کامو

داستان های صوتی آلبر کامو

  • کتاب بیگانه: بیگانه را می توان به عنوان مشهور ترین کتاب کامو معرفی کرد، چرا که با توجه به آمار موجود از طرفداران به نسبت بیشتری برخوردار است. این کتاب روایت گر شخصیتی است که با چالش های مختلفی رو به رو می شود، چالش هایی که یکی از آن ها فوت مادرش در نقطه ی آغازین داستان است. گفتنی است در میان داستانهای صوتی  دانلود بیگانه را به شدت پیشنهاد می کنیم، لذا شنیدن این روایت به مراتب قابل فهم تر از خواندنش است.
  • داستان مرگ خوش: جالب است بدانید مرگ خوش کتابی است که پس از مرگ البر کامو با جمع آوری نوشته های باقی مانده اش حاصل شده است. بر اساس شواهد با این که تاریخ انتشار مرگ خوش پس از بیگانه می باشد اما زمان نوشتن آن به قبل از زمان نوشتن بیگانه بازمی گردد. مرگ خوش شباهت های وافری به بیگانه دارد، به طوری که توصیه می کنیم ابتدا نسخه ی صوتی این داستان را تهیه کنید و سپس سراغ بیگانه بروید.
  • کتاب سقوط: سقوط به عنوان آخرین کتاب چاپ شده ی این نویسنده است که دارای مضمونی کاملاً فلسفی و اعتراف گونه می باشد. خواننده با خواندن این کتاب ضمن این که مورد خطاب شخصیت اصلی قرار می گیرد، از اعتراف های او در زمینه های مختلفی آگاه می شود.

در انتها لازم است بدانید سایت کتابچین (ketabchin.com) نسخه ی رمان صوتی و داستانهای صوتی تمام کتاب های فوق را در اختیار متقاضیان دانلود قرار داده است.

گروه تبلیغاتی ادروم حامی کسب و کسب های آنلاین میباشد…

به این مطلب امتیاز بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *