متفرقه

قیمت کولر گازی ال جی جدید

قیمت کولر گازی ال جی جدید

کولر مدل asd561s از سری جدید محصولات شرکت LG بوده که با طراحی خاص و منحصر به فرد ARTCOOL خود به محض قرار گرفتن در خانه میتواند با محیط همخوانی پیدا کرده و نمای آنجا را بصورت معجزه آسایی ارتقاء بخشد .

با دکمه تعیین شده پاک کننده خودکار کولر گازی را اتوماتیک تمیز کنید. به دلیل ایجاد بو در تهویه مطبوع تجمع کپک ها و باکتری های داخل مبدل حرارتی می باشد. از این ویژگی برای پاک کردن دستگاه شما میتوان استفاده نمود که در نتیجه باعث این می شود که بوی بد دستگاه کاهش یابد. البته نیازی به تمیز نمودن هر روزه دستگاه خود ندارید. هفته دو بار میتوانید این کار را انجام دهید.

استعلام قیمت کولر گازی ال جی جدید

داشتن ویژگی اسکن هوشمند در کولر گازی ال جی سی هزار وشناسایی موقعیت مکانی و فعالیت های کاربر یکی از ویژگی های بارز این محصول ها می باشد تا دمای محیط را کنترل و جهعت پرتاب باد را تنظیم نماید.وقتی کسی حضور ندارد به صورت خودکار با تغییر سیستم به حالت دور فن پایین از اتلاف انرژی جلوگیری به عمل می آید. این سیستم اسکن از قابلیت هاییست که به صورت مستقیم و غیر مستقیم باعث ایجاد جریان هوای مطلوب می گردد و به راحتی هوایی مطبوع را در اختیار شما قرار میدهد. این تکنولوژی در مصرف انرژی تا 13 درصد صرفه جویی میکند.

 

حالت خواب یکی از بهترین ویژگی های هر سیستم تهویه مطبوع هوا میتواند باشد که شما میتوانید با استفاده از دکمه تعیین شده روی کنترل محصولات از این قابلیت استفاده کنید. این کولر گازی دیواری نیز از این قاعده مستثنی نیست و این امکان را به بهترین نحو در خود جای داده است.این امکان به نحوی اجرا می شود که در تمام طول شب که این حالت روشن است هر نیم ساعت دما مقداری افزایش میدهد تا دمای مناسب را در تمام طول شب برای شما فراهم کند.

این محصول دارای ویژگی های خاص و منحصر به فرد بسیاری بوده که باعث شده فروش خوبی را در بازار جهانی به خود اختصاص دهد .

ادروم مرجع بزرگ برای تبلیغات کسب و کار‌های آنلاین

به این مطلب امتیاز بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *