آموزش توییچ

گرفتن Affiliate توییچ

گرفتن Affiliate توییچ

همه استریمرهای Twitch برابر نیستند. Twitch به استریمرهای بهتر خود با تبدیل آنها به شرکا و وابسته به آنها پاداش می دهد. برنامه Twitch Affiliate به پخش‌کنندگان واجد شرایط این امکان را می‌دهد که از کانال خود در هنگام افزایش مخاطبان خود کسب درآمد کنند. برنامه مشارکت توییچ برای کسانی است که متعهد به پخش جریانی هستند و آماده هستند تا از شریک بودن سطح بالاتری داشته باشند. در این راهنما، ما به چگونگی تبدیل شدن به یک وابسته توییچ برای شروع سفر خود برای تبدیل شدن به بخشی از نخبگان توییچ نگاه می کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا بتوانید نحوه گرفتن Affiliate توییچ را بیاموزید.

آنچه در این مطلب میخوانید ...
توییچ

گرفتن افیلیت توییچ

برنامه Twitch Affiliate به پخش کننده های واجد شرایط اجازه می دهد تا از کانال خود کسب درآمد کنند. Affiliate بودن ابزارهای جدیدی را برای کمک به شما در ایجاد مخاطب باز می کند.

شرایط لازم برای عضویت در Affiliate Program چیست؟

  • رسیدن به 50 فالوور
  • به مدت 8 ساعت استریم کنید.
  • پخش در 7 روز مختلف.
  • به طور متوسط 3 بیننده داشته باشید.
  • برای واجد شرایط شدن برای برنامه وابسته، باید به طور همزمان هر چهار شرط را در یک دوره 30 روزه برآورده کنید.

توجه: گاهی اوقات داده های دستاورد ممکن است 24 تا 48 ساعت طول بکشد تا با داده های داشبورد شما همگام شود. اگر تعداد فالوورها، میانگین بینندگان یا ساعت‌های پخش جریانی دستاوردها فوراً به‌روزرسانی نشدند، نگران نباشید!

آیا باید عضو یا شریک توییچ شویم؟

برای کسب درآمد از کانال خود، باید یک شریک یا وابسته به توییچ شوید. اما تبدیل شدن به یک وابسته به توییچ بسیار ساده تر است، زیرا توییچ شرکا را پخش کننده های نخبه می داند و عضویت در این گروه منتخب از استریمرها را بسیار چالش برانگیز می کند. مشارکت‌های توییچ فقط دعوت‌نامه هستند، اگرچه Twitch مسیری را که باید برای رسیدن به آن وضعیت دنبال کنید، عمومی می‌کند.

حداقل Twitch مسیر روشنی را برای دنبال کردن از “نوب” بودن تا تبدیل شدن به یکی از رده های بالای Partners فراهم می کند. مانند بسیاری از سازندگان آنلاین، برای رسیدن به اوج کار سخت و سرسختی لازم است، اما پخش‌کننده‌های Twitch در نهایت می‌توانند موفق شوند اگر به اندازه کافی سخت کار کنند و حواسشان به فعالیت‌های دیگر پرت نشود. Twitch، Twitch Creator Camp، یک پورتال آنلاین از منابع را فراهم می کند تا به شما کمک کند هر آنچه را که باید در مورد پخش جریانی در Twitch بدانید، بیاموزید. در حالی که این شما را به سمت شریک شدن در توییچ نمی برد، اما درس هایی در مورد اصول اولیه توییچ، نام تجاری و تجزیه و تحلیل، ساختن انجمن خود و کسب درآمد از محتوای خود خواهید یافت. Creator Camp حتی میزبان جلسات یادگیری زنده با شرکای Twitch، کارکنان و سایر کارشناسان استریم است. اگر این نکات را با استریمینگ خود عملی کنید، باید در مسیر تبدیل شدن به یک وابسته توییچ باشید.

گرفتن Affiliate توییچ

پیوستن به برنامه افیلیت توییچ

هنگامی که برای مدتی استریم کردید و اصول کار بر روی پلتفرم را یاد گرفتید، ممکن است به اندازه کافی اعتماد به نفس داشته باشید که به یک وابسته توییچ تبدیل شوید. Twitch معیارهای متمایزی را برای برنامه تعیین می کند، اگرچه حق تغییر آنها را برای خود محفوظ می دارد. الزامات در حال حاضر این است که شما دارید:

حداقل 500 دقیقه در 30 روز گذشته پخش شده است
حداقل هفت روز پخش منحصر به فرد در 30 روز گذشته
به طور متوسط 3 بیننده همزمان یا بیشتر در 30 روز گذشته
حداقل 50 فالوور
در ظاهر، به نظر نمی رسد که اینها مانعی غیرقابل عبور ایجاد کنند. توییچ فقط می‌خواهد اطمینان حاصل کند که شما یک استریمر جدی در پلتفرم آن خواهید بود و می‌توانید برای جذب برخی از بینندگان و پیروی از یک برنامه زمانی معقول به آن اعتماد کنید.

در هر زمان، می‌توانید با رفتن به Insights → Achievements در منوی سمت چپ داشبورد سازنده خود، پیشرفت خود را در جهت برآورده کردن این الزامات بررسی کنید. دستاورد Path to Affiliate پیشرفت شما را ردیابی می کند و هنگامی که کانال شما واجد شرایط پیوستن به برنامه شد، می توانید روی دکمه ای که در آنجا ظاهر می شود کلیک کنید.

گرفتن Affiliate توییچ

چند هفته بعد از اینکه Twitch متوجه شد که کانال شما این معیارها را دارد، از طریق ایمیل برای شما دعوت نامه ای برای تبدیل شدن به یک Affiliate ارسال می کند و یک اعلان برای شما ارسال می کند که در قسمت Notification Area در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش Twitch شما نشان داده می شود.

برای تبدیل شدن به یک Affiliate در توییچ باید حداقل 13 سال داشته باشید. با این حال، اگر زیر 18 سال دارید، والدین یا قیم شما باید از طرف شما با شرایط توافقنامه همکاری موافقت کنند.

وقتی دعوت خود را برای عضویت در توییچ دریافت کردید چه می کنید؟

با فرض اینکه می‌خواهید از کانال خود کسب درآمد کنید و به یک وابسته توییچ تبدیل شوید، احتمالاً وقتی دعوتنامه رسمی را دریافت می‌کنید احساس خوشحالی خواهید کرد. با این حال، هنوز چند کار وجود دارد که باید قبل از ادعای آن وضعیت و دریافت مزایای آن انجام دهید. فرآیند ورود شامل احراز هویت دو مرحله ای است، بنابراین قبل از انجام این فرآیند مطمئن شوید که تلفن همراه خود را در دسترس دارید.

دعوتنامه شما شامل یک پیوند شروع خواهد شد. روی این کلیک کنید و Twitch برگه Preferences را در داشبورد سازنده شما باز می کند. ابتدا، به عنوان بخشی از فرآیند ثبت نام، از شما اطلاعات عمومی اولیه می خواهد. در مرحله بعد، Twitch به شما توافقنامه مشارکتی Twitch را ارائه می دهد (که در حالت ایده آل باید آن را بخوانید) و برای موافقت با شرایط برنامه باید روی دکمه مناسب روی آن کلیک کنید.

سپس Twitch از شما اطلاعات مربوط به پرداخت، به عنوان مثال، اطلاعات مالیاتی و بانکی را می خواهد. Twitch بسته به موقعیت مکانی شما طیف وسیعی از روش های پرداخت را به شما ارائه می دهد، از جمله واریز مستقیم به حساب بانکی، سیم، پی پال و چک. همچنین می‌توانید Twitch را انتخاب کنید تا پرداخت‌های خود را نگه دارد، به عنوان مثال، زمانی که باید جزئیات پرداخت جدید را مرتب کنید. قبل از اینکه بتوانید پرداخت را آغاز کنید، یک آستانه پرداخت 100 دلاری وجود دارد.

مزایای افیلیت (Affiliate) توییچ

جدا از یک عنصر وضعیت، با این تصور که شرکت‌های وابسته و شرکای توییچ نسبت به سایر کانال‌های توییچ در مورد پخش جریانی خود جدی‌تر هستند، مزیت اصلی وابسته بودن این است که می‌توانید از کانال خود کسب درآمد کنید. شرکت های وابسته می توانند از بیت ها، اشتراک ها و تبلیغات درآمد کسب کنند.

توییچ در اکتبر 2021 با نشت داده مواجه شد که درآمد برخی از پخش‌کننده‌های برتر آن را عمومی کرد. این استریمرهای پیشرو، البته، شریک هستند تا وابسته، اما راهنمایی می کند که استریمرهای موفق چه چیزی می توانند از این پلتفرم کسب کنند. داده‌های فاش شده نشان می‌دهد که استریمرهای ۱۰۰ برتر پلتفرم حداقل ۳۲۸۵۰ دلار در ماه در Twitch از طریق Subs، Bit اهداها و تبلیغات درآمد دارند. علاوه بر این، استریمرهای موجود در 1000 برتر حداقل 7063 دلار در ماه و کسانی که در 10000 برتر هستند حداقل 904 دلار در ماه درآمد دارند.

1. بیت های توییچ
بینندگان توییچ می توانند با تشویق در کانال پخش کننده به پخش کننده های مورد علاقه خود پاداش دهند. افراد فقط می توانند در کانالی تشویق کنند که پخش کننده به وضعیت وابسته یا شریک رسیده است. می‌توانید به Cheering به‌عنوان کسی که به پخش‌کننده‌ای که دوستش دارد انعام می‌دهد نگاه کنید.

وقتی مردم در کانال شما تشویق می‌کنند، از شکلک‌های متحرک خاصی (به نام Cheermotes) در جریان چت شما استفاده می‌کنند. آنها با استفاده از Bits، نوعی ارز مجازی در توییچ، برای این احساسات «پرداخت» می کنند.

البته، آنها ابتدا باید بیت هایی داشته باشند که بتوانند از آنها استفاده کنند. اینجاست که آنها باید پول واقعی را پرداخت کنند. قیمتی که آنها برای بیت می پردازند به واحد پول محلی آنها بستگی دارد. همچنین، آنها می توانند مقادیر بیشتری بیت را با نرخ تخفیف خریداری کنند.

توییچ برای Cheermotes های مختلف مقادیر متفاوتی (به بیت) دریافت می کند – شکلک های گران قیمت تر نسبت به موارد ارزان تر، درخشان تر و متحرک تر هستند. بنابراین، زمانی که شخصی تصمیم می‌گیرد از Cheermote در چت شما استفاده کند، در مورد ایموتی که می‌خواهد استفاده کند تصمیم می‌گیرد و بیت‌های کافی برای خرید آن می‌پردازد. بنابراین، اگر آنها قصد استفاده از ایموت 100 بیتی را داشته باشند، “cheer100” را تایپ می کنند و با فرض اینکه حداقل 100 بیت دارند، می توانند از Cheermote در پیام چت در کانال شما استفاده کنند.

اگر یک Affiliate هستید، Cheerers شما محدود به استفاده از مجموعه استاندارد توییچ Cheermotes خواهد بود. با این حال، هنگامی که به شریک جهش کردید، می‌توانید Cheermotes سفارشی برای کانال خود ایجاد کنید.

تشویق کردن با بیت های توییچ هم به نفع بیننده و هم برای پخش کننده است. تشویق صدای بیننده را در چت با احساسات متحرک بالا می برد و اشتیاق آنها را از طریق تابلوهای امتیازات و برنامه های افزودنی تعاملی بیان می کند. زمانی که بیننده برای اولین بار از Cheer در یک کانال استفاده می‌کند، نشان Cheer Chat دریافت می‌کند و سپس می‌تواند به نشان‌های Cheer Chat بهتر ارتقا یابد زیرا از Cheermotes بیشتری در آینده استفاده می‌کند. هنگامی که شخصی در کانال خود تشویق می‌کند، به پخش‌کننده‌های توئیچ پاداش می‌دهد، معمولاً 1 سنت در هر بیت (یا معادل آن به واحد پول محلی شما). این ممکن است منبع درآمد قابل توجهی به نظر نرسد، اما می تواند در طول زمان افزایش یابد زیرا حامیان بیشتری در کانال شما تشویق می شوند.

2. اشتراک ها
اشتراک‌ها می‌توانند به‌ویژه برای پخش‌کننده‌ها سودآور باشند، زیرا به این معنی هستند که کسی هر ماه درآمدی را به شما پرداخت می‌کند. می توانید حداکثر سه سطح اشتراک را تنظیم کنید که در هر کدام از آنها مزایای مختلفی برای حامیان وفادار خود ارائه می شود. علاوه بر این، می‌توانید Emotes به مشترکین بدهید، با شکلک‌های متفاوتی که در هر سطح اشتراک موجود است. می توانید احساسات مشترک را برای کانال خود در داشبورد خود سازماندهی کنید (در قسمت پاداش های بیننده → احساسات → احساسات مشترک). هم شرکت‌های وابسته و هم شرکا می‌توانند شکلک‌های سفارشی را آپلود کنند تا به‌عنوان Emote مشترک شما عمل کنند.

توییچ به ازای هر مشترکی که به کانال خود جذب می کنید، امتیاز فرعی به شما می دهد. برای هر مشترک ردیف 1 یک امتیاز فرعی، برای هر مشترک ردیف 2 دو امتیاز و برای هر مشترک ردیف 3 شش امتیاز دریافت می کنید. سپس با افزایش امتیاز مشترک، توییچ اسلات های احساسی اضافی در اختیار شما قرار می دهد. شرکت‌های وابسته می‌توانند به پنج Sub Emote قابل باز شدن دسترسی داشته باشند. اگر به وضعیت شریک برسید، می‌توانید تا 60 Sub Emote را باز کنید. علاوه بر این، Affiliates با یک Sub Emote متحرک شروع می‌کنند و می‌توانند با نقاط فرعی اضافی قفل بیشتری را باز کنند. اگر به وضعیت شریک برسید، می‌توانید به تعداد بیشتری از این موارد دسترسی داشته باشید.

3. درآمد تبلیغات
شرکت‌های وابسته و شرکا سهمی از درآمد حاصل از تبلیغات ویدیویی در کانال خود را به دست می‌آورند. می‌توانید طول و دفعات وقفه‌های تبلیغاتی میان‌پولی را در داشبورد خود تعیین کنید. توییچ 50٪ از درآمد تبلیغات را می گیرد، بنابراین شما می توانید 50٪ باقیمانده را نگه دارید (اگرچه برخی از شرکا در مورد سهم بالاتری مذاکره کرده اند.)

راه های سریع افیلیت شدن توییچ

هرچه زودتر پایگاه بینندگان و تعداد فالوورهای خود را بسازید، سریعتر دعوتنامه تبدیل شدن به یک وابسته توییچ را دریافت خواهید کرد. الزامات واقعاً چندان دشوار نیستند – فقط باید ثابت کنید که در جریان پخش خود سازماندهی شده و جدی هستید.

برآورده کردن دو الزام اول کاملاً به شما بستگی دارد، زیرا آنها به زمانی که برای پخش جریانی صرف می کنید مربوط می شوند. در حالی که 500 دقیقه پخش جریانی ممکن است برای یک استریمر جدید زیاد به نظر برسد، این واقعاً به این معنی است که شما در طول یک ماه کمی بیش از هشت ساعت استریم می‌کنید – حدود دو ساعت در هفته. بنابراین، حتی اگر بیننده زیادی ندارید، باید به طور منظم استریم کنید.

نیاز به هفت روز پخش منحصر به فرد به این معنی است که شما نباید جریان خود را فقط در چند استریم طولانی متمرکز کنید. در عوض، حداقل دو روز در هفته، ترجیحا بیشتر، پخش جریانی داشته باشید. ایجاد یک جدول زمانی ثابت پخش جریانی، یافتن پخش‌های شما را برای مردم آسان‌تر می‌کند.

در مرحله بعد، باید برای خود یک دنبال کننده ایجاد کنید. جذب 50 فالوور و میانگین حداقل سه بیننده همزمان نباید خیلی سخت باشد.

جریان توییچ خود را در تمام کانال های اجتماعی خود تبلیغ کنید. به عنوان مثال، می‌توانید از حساب‌های فیس‌بوک و توییتر خود به جریان خود پیوند دهید و از URL حساب توییچ خود به عنوان پیوند مجاز در بایوس اینستاگرام و TikTok خود استفاده کنید.

در مرحله بعد، باید در مورد محتوای جریان خود فکر کنید. از برخی از پخش کننده های مورد علاقه خود بیاموزید. برای جلب توجه شما چه کار می کنند؟ مطمئن شوید که در حال انجام یک بازی هستید که مردم دوست دارند آن را تماشا کنند و سعی کنید تا جایی که ممکن است روی صفحه کاریزماتیک باشید. برخی از پخش کننده های جدید متوجه می شوند که روی صفحه نمایش خشک می شوند و نمی توانند مکالمه یک طرفه را ادامه دهند. این ممکن است کمی تمرین نیاز داشته باشد، اما یک مهارت مهم برای یادگیری است.

در طول پخش جریانی، به جریان پیام چت خود توجه کنید. همراه با آن دنبال کنید و به سوالات بینندگان خود پاسخ دهید.

معایب افیلیت (Affiliate) توییچ

در حالی که تبدیل شدن به یک وابسته توییچ برای اکثر استریمرها یک گام مثبت است، ممکن است یک نگرانی وجود داشته باشد. قرارداد مشارکت توییچ شامل یک بند انحصاری است. در نتیجه، نمی‌توانید به طور همزمان به دیگر پلتفرم‌های استریم مانند یوتیوب یا فیس‌بوک استریم کنید. علاوه بر این، شما حتی نمی توانید محتوای پخش شده توییچ خود را حداقل به مدت 24 ساعت در کانال YouTube خود پست کنید.

در حالی که پخش بین پلتفرمی ممکن است در ابتدا به افزایش دید شما کمک کند، احتمالاً پس از رسیدن به وضعیت Affiliate نیاز کمتری به آن خواهید داشت. و شما را از به اشتراک گذاری محتوای قدیمی در سایر کانال های اجتماعی خود یا ایجاد جریان های کاملاً جداگانه در آن کانال ها باز نمی دارد. همانطور که در توافقنامه مشارکت توییچ آمده است، “پس از دوره انحصاری هر محتوای توییچ Live، مجوز چنین محتوای Live توییچ غیر انحصاری خواهد شد و شما حق پخش، پخش، توزیع، نمایش و در غیر این صورت در دسترس قرار دادن چنین محتوایی را خواهید داشت. محتوای توییچ زنده به هر شکل و فرمت مورد نظر شما…

درخواست برای افیلیت (Affiliate) توییچ

پس از رسیدن به نقاط عطف Twitch خود، یک دعوت نامه ایمیل به طور خودکار به آدرس ایمیل ثبت شده شما ارسال می شود و به شما امکان دسترسی به برنامه وابسته را می دهد. متعاقباً، می‌توانید این دعوت را بپذیرید و بدین ترتیب کسب درآمد از حساب خود و آپلود احساسات Twitch خود را آغاز کنید. توجه به این نکته ضروری است که در این مرحله هیچ الزامی برای درخواست فعالانه برای وضعیت Affiliate وجود ندارد، اگرچه توصیه می شود این کار را در مرحله بعدی در حرفه خود در توییچ انجام دهید.

نکات درباره افیلیت توییچ

اجتماعی باشید و از دیگران بیاموزید

به گسترش مخاطبان و شبکه خود با پخش کننده های دیگر در جامعه خود ادامه دهید. همچنین تماشاگر پرشور Twitch باشید، نه فقط برای گیم پلی، بلکه نحوه تعامل شخص در جریان. پوشش آنها چگونه است؟ در مورد پانل های آنها در زیر جریان چیست؟ آنها در رسانه های اجتماعی و وب سایت چه می کنند؟ از کپی نکنید، بلکه از دیگران بیاموزید. سپس سبک شخصی خود را بسازید که شما را از دیگران متمایز کند.

مهمتر از همه این است که بدانید اکثر مردم موفقیت آنی ندارند. من هدف اصلی خود را برای دو تا پنج سال تعیین کردم. نه تنها سعی می کنید کیفیت پخش خود را بهبود ببخشید، بلکه توانایی خود را به عنوان یک استریمر نیز بهبود می دهید. آن شراکت در بیرون منتظر شماست، اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که اشتیاق و دانش کافی داشته باشید تا شما را به آنجا برساند.

به بهبود کیفیت استریم های خود ادامه دهید

مشکلات مربوط به ربات، مشکلات صدا، پوشش‌ها و کمک‌های مالی نشان داده نمی‌شوند یا منابع به هم می‌خورد. گاهی اوقات من به طور کامل اتصال اینترنت را از دست می دهم. من از 25 ربات مختلف، 100 منبع در OBS و برنامه های دیگر در حال اجرا در پس زمینه استفاده می کردم. یک تن از منابع کامپیوتر من به اضافه یک تن از زمان من صرف کرد تا آن را در حال اجرا نگه دارم. انتقال تمام تنظیماتم به StreamElements به من کمک کرد همه اینها را در یک ابزار فشرده کنم. نه تنها کار را برای شما آسان تر می کند، بلکه باعث می شود جریان شما حرفه ای تر به نظر برسد.

از ابزارها برای تکرار مداوم روی همپوشانی جریان، گرافیک و کیفیت ارائه به جامعه خود استفاده کنید. ویژگی ها و عناصر تعاملی را اضافه کنید که به شما کمک می کند تا شما را سرگرم کند و به مخاطبان خود متصل کند. برخی از ابزارهای تعاملی برای کاوش عبارتند از StreamElements Kappagen، HypeCup و Alertbox

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *