آموزش پینترست

استراتژی برای بهینه سازی پینترست

استراتژی برای بهینه سازی پینترست

هر ماه بیش از 250 میلیون نفر از وب سایت پینترست بازدید می کنند. هشتاد میلیون نفر از این کاربران اهل ایالات متحده هستند، که بسیاری از آنها تقریباً دو برابر بیشتر احتمال دارد که درآمد بالایی کسب کنند. با توجه به اینکه بیش از 90 درصد از کاربران برای تصمیم گیری خرید از پینترست بازدید می کنند، واضح است که پلت فرم رسانه های اجتماعی مکانی است که تبلیغ کنندگان می توانند کاربران را به مشتریان وفادار تبدیل کنند. پس با استراتژی برای بهینه سازی پینترست همراه باشید . دیدگاه ادروم در مورد پینترست را در نظر بگیرید:

مردم به دلایل متفاوت از پینترست نسبت به شبکه هایی مانند فیس بوک و اینستاگرام استفاده می کنند. پینترست شبکه ای است که در آن مردم به دنبال الهام هستند، از جمله به طور خاص به دنبال ایده هایی در مورد محصولات جدید برای خرید هستند. این بدان معناست که آنها از دیدن پست های برندها در فیدهای خود هیجان زده هستند. به گفته eMarketer، تنها فیس‌بوک از نظر تأثیرگذاری بر تصمیمات خرید کاربران رسانه‌های اجتماعی ایالات متحده از پینترست بالاتر است.

تقریباً 60 درصد از کاربران گزارش می دهند که برای جستجوی محصولات از پینترست بازدید می کنند، به بازاریابان توصیه نمی شود که پتانسیل تبلیغاتی قدرتمند آن را نادیده بگیرند. با این حال، ایجاد یک حساب تجاری پینترست تضمینی نیست که سایت رسانه اجتماعی به شما در دستیابی به اهداف کلیدی بازاریابی خود کمک می کند. برای انجام این کار، به یک برنامه محکم نیاز دارید، برنامه‌ای که از فرهنگ رسانه‌های اجتماعی، جمعیت‌شناسی و ابزار تبلیغاتی منحصربه‌فرد پینترست استفاده کند.

برای افزایش نفوذ تبلیغات و بهینه سازی بازاریابی خود در پینترست، باید دوازده استراتژی زیر را اجرا کنید.

1. پین کردن محتوای شما را برای کاربران آسان کنید

هر کاربر پینترست دکمه مرورگر سایت را نصب نکرده است. این بدان معناست که پین کردن و ذخیره محتوایی که پست می‌کنید برای آنها سخت‌تر است.

خوشبختانه، یک راه حل آسان وجود دارد: به سادگی یک دکمه ذخیره به وب سایت خود اضافه کنید. پس از انجام این کار، مشتریان بالقوه و مشتریان می توانند محتوای مورد علاقه خود را با یک کلیک پین کنند. این راه حل ساده میزان ذخیره محتوای شما را توسط کاربران پینترست افزایش می دهد. برای افزودن دکمه ذخیره پینترست به مرورگرهای وب کروم، فایرفاکس و مایکروسافت اج، باید این مراحل را دنبال کنید:

کروم یا فایرفاکس

مرحله 1: برو دکمه پینترست برای کروم

مرحله 2: روی دکمه دریافت مرورگر کلیک کنید.

مرحله 3: دستورالعمل های نصب را دنبال کنید.

مایکروسافت اج

مرحله 1: به فروشگاه مایکروسافت بروید.

مرحله 2: روی «دریافت» کلیک کنید.

2. تصاویر خود را به درستی دریافت کنید

افرادی که از پینترست استفاده می کنند با انتظار تصاویر خارق العاده و الهام بخش به آنجا می روند. این بدان معناست که استفاده از عکس‌های استوک باکیفیت پایین در پینترست، برای کمپین تبلیغاتی شما یک معامله بی‌معنی است. اگر تصاویر عالی پست نمی کنید، به عبارت دیگر، فروش در پینترست فایده ای ندارد.

مطمئن شوید که عکس‌های پینترست شما به‌طور حرفه‌ای طراحی و متمرکز شده‌اند و کیفیت محصولات شما را منعکس می‌کنند. همچنین مهم است که از تصاویری استفاده کنید که به مشتریان بالقوه آنچه را که به دنبال آن هستند می دهد. به عنوان مثال، تصاویر محصول به تنهایی تقریباً به اندازه عکس هایی که نشان می دهد مردم از محصول شما در زندگی خود استفاده می کنند، کار نمی کنند.

3. از فیلد توضیحات به صورت استراتژیک استفاده کنید

اگر می خواهید کاربران پینترست به وب سایت شما مراجعه کنند، باید دلیل خوبی برای این کار به آنها ارائه دهید. اینجاست که توضیحاتی که در زیر عکس های خود استفاده می کنید بسیار مهم است.

به عنوان مثال، اگر عکس ماشین ظرفشویی را از حساب لوازم خانگی خود در پینترست پست کرده اید، می توانید توضیحی را با این کپی اضافه کنید: «ماشین ظرفشویی که می خرید باید بیشتر از ظاهر خوب انجام دهد—همچنین باید لباس های شما را تمیز کند، انرژی داشته باشد. کارآمد، و در هزینه شما صرفه جویی می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر، اینجا را کلیک کنید.»

توضیحات پینترست در زیر عنوان پست قرار دارد.

4. ثابت قدم باشید

بسیاری از کاربران پینترست هر روز از سایت بازدید می کنند و انتظار دارند چیزی را ببینند که دیروز ندیده اند. اگر آنها کسب و کار شما را دوست دارند، باید چیزی از شما بیاید. به عبارت دیگر، حداقل یک بار در روز یک پین پست کنید. همچنین باید پین‌های خود را به موقع تنظیم کنید و با آنچه در زندگی مشتریان احتمالی می‌گذرد هماهنگ شوید. برای اطمینان از سازگاری همه پست‌های شما، می‌توانید از یک برنامه زمان‌بندی برای خودکار کردن پست‌های خود استفاده کنید، به عنوان مثال، Tailwind یا Sprout Social.

5. توانمندسازی حامیان برند

هیچ کس بیشتر از مشتریان و کارمندانی که عاشق تجارت و محصولات شما هستند و عاشق صحبت در مورد آنها هستند، برند شما را تبلیغ نمی کند. افرادی را که برند شما را ستایش می کنند شناسایی کنید و از آنها دعوت کنید تا در هیئت مدیره گروه شرکت کنند. بیش از 90 درصد از مصرف‌کنندگان به دنبال توصیه‌هایی درباره کسب‌وکار شما هستند و طرفداران برند می‌توانند تبلیغات شفاهی مثبتی را به شما ارائه دهند تا کمپین‌های پینترست خود را به سطح بالاتری ببرید.

6. تحلیلی شوید

پینترست ابزار تجزیه و تحلیل خود را ارائه می دهد، پینترست Analytics. از آن استفاده کنید.

با تجزیه و تحلیل پینترست، متوجه خواهید شد که کدام محتوا موثرتر است و کدامیک ضعیف است. به عنوان مثال، پین هایی که محبوب نیستند یا ترافیک را به سایت شما هدایت نمی کنند، باید اصلاح یا حذف شوند. بینش بازاریابی که از استفاده از پینترست Analytics به دست می آورید به شما کمک می کند تا به طور مداوم عملکرد کمپین های تبلیغاتی پینترست خود را بهبود بخشید.

7. متن را با پس زمینه با کنتراست خوانا کنید

نحوه نوشتن توضیحات تصویر و متن جایگزین برای سئو مهم است. با این حال، متنی که روی خود تصویر استفاده می‌کنید چیزی است که باعث می‌شود کسی پست شما را پین کند یا به پیمایش ادامه دهد. از متنی استفاده کنید که جذاب و خواندنی باشد تا به بینندگان کمک کند تا درک سریعی از محتوای شما داشته باشند. متن بزرگ با فونت پررنگ و واضح جلب توجه می کند. با استفاده از تکنیک های طراحی متضاد، مانند بنرها و مسدود کردن رنگ، از گم شدن زیرنویس خود جلوگیری کنید.

8. از تصاویر عمودی استفاده کنید

هر وب‌سایت اجتماعی با ابعاد تصویر خاص بهترین کار را دارد و پینترست از تصاویر عمودی بلند به جای تصاویر افقی یا مربعی ترجیح می‌دهد. آنها املاک بیشتری را در فید کاربر اشغال می کنند و وقتی صحبت از پلتفرم های بصری به میان می آید، بزرگتر بهتر است.

9. با رنگ ها خلاق باشید

پینترست سایتی است که می توان به راحتی رویکرد مینیمالیستی را تحت الشعاع قرار داد. با صدای بلند و روشن راهی است که باید رفت، با رنگ‌های گرم، مانند مرجانی و زرد، که بر رنگ‌های آرام‌تر مانند خاکستری یا سرمه‌ای غالب است. پایگاه کاربران پینترست عمدتاً از زنان تشکیل شده است، بنابراین در هنگام انتخاب پالت های رنگی به این موضوع کمک می کند. علاوه بر این، از استفاده از رنگ های متضاد نترسید. این سایت برای اولین بار است که توجه کسی را به خود جلب می کند، بنابراین در ترکیب رنگ های خود خلاقیت به خرج دهید.

10. به یک موضوع منسجم پایبند باشید

اگرچه بهترین راه برای دیدن آنچه در پینترست کار می کند این است که طرح ها و سبک های مختلف را امتحان کنید، اما همه پین های شما باید از برندسازی ثابت پیروی کنند. این به شما کمک می کند آگاهی از برند را افزایش دهید و ظاهر و احساسی روان در تابلوهای خود داشته باشید.

11. از رقابت خود تقلید نکنید

استفاده از پین های مشابه به عنوان الگو برای خودتان می تواند وسوسه انگیز باشد، اما جدا شدن از بقیه بهترین راه برای جذب کاربران به محتوای خود است. به آنچه که افراد در جایگاه شما پست می کنند نگاه کنید و سعی کنید پین هایی با ویژگی های مختلف ایجاد کنید. اگر همه از متن اسکریپت استفاده می کنند، حروف بلوک یا سریف پررنگ را امتحان کنید. اگر جستجوی شما حاوی یک فید پر از تصاویر سرد و تاریک است، آن را روشن و روشن نگه دارید. شما نمی خواهید پین های شما در دریایی از پست های مشابه گم شود.

12. ترندهای پینترست را دنبال کنید

یکی از راه‌های افزایش قرار گرفتن در معرض نام تجاری خود این است که از برخی از بزرگترین روندهای پینترست این فصل سرمایه گذاری کنید. هر فصل و هر تعطیلات موضوع پرطرفدار خود را دارد که کاربران به شدت به دنبال آن هستند.

به این مطلب امتیاز بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *