آموزش سروش

ویژگی کانال ها در سروش

ویژگی کانال ها در سروش

در گذشته دسترسی مردم به اخبار و اطلاعات از طریق رسانه های مکتوب و مطبوعات فیزیکی محدود بود. آنها باید هر روز صبح به دکه های روزنامه فروشی می رفتند تا از اخبار روز مطلع شوند و آخر ماه با انبوهی از روزنامه ها می ماندند که نمی دانستند با آنها چه کنند. اگرچه خواندن روزنامه فیزیکی جذابیت خاص خود را داشت، اما هزینه و ناراحتی آن باعث شد مردم برای دریافت اخبار و اطلاعات به دنیای مجازی روی بیاورند. گروه ها و کانال های مجازی به تدریج در زندگی ما پررنگ تر شدند و مطبوعات فیزیکی تا حدودی در حاشیه قرار گرفتند. در ادامه مقاله ویژگی کانال ها در سروش از ادروم همراه باشید.

برای همگام شدن با این روند، سرویس های پیام رسان باید ظرفیت و امکان ایجاد کانال های مختلف را برای کاربران خود فراهم کنند. سروش پلاس این نیاز را تشخیص داده و بستر مناسبی را برای راه اندازی کانال های مختلف با موضوعات مختلف ارائه می دهد و اطلاع رسانی و ارتباط را برای کاربران آسان تر می کند.

کانال های سروش پلاس به دو دسته کانال های رسمی و غیر رسمی تقسیم می شوند. کانال های رسمی با توجه به شرایط منتشر شده توسط سروش پلاس در لیست کانال های رسمی قرار می گیرند و کاربران می توانند بر اساس علاقه خود به کانال مورد نظر بپیوندند. از طرف دیگر کانال های غیر رسمی در لیست رسمی قرار ندارند و برای دنبال کردن آنها نیاز به شناسه کانال (لینک) دارند.

برعکس، کانال های یک طرفه آنهایی هستند که به دنبال کنندگان اجازه ارسال پیام به سازنده کانال را نمی دهند، در حالی که کانال های دو طرفه یا تعاملی این گزینه را برای فالوورها فراهم می کنند. برای تغییر این تنظیم، به منوی نمایه کانال بروید و گزینه “دنبال کنندگان می توانند به پیام ها پاسخ ارسال کنند” را انتخاب کنید تا ارتباط دو طرفه فعال شود یا برای حفظ یک کانال یک طرفه آن را غیرفعال کنید.

پلتفرم سروش پلاس طیف متنوعی از کانال‌ها را ارائه می‌دهد که در ده دسته مختلف دسته‌بندی می‌شوند تا علایق متنوع کاربران خود را برآورده کنند. از جمله این دسته‌ها، کانال‌های فیلم و موسیقی هستند که دارای محتوایی مانند فیلم، سریال، موسیقی، موزیک ویدیو و کلیپ هستند. کانال هایی که بیش از 8000 عضو دارند، مشروط بر رعایت قوانین کپی رایت، محدودیت سنی فیلم ها و عدم افشای محتوای غیراخلاقی، واجد شرایط قرار گرفتن در این دسته هستند.

از سوی دیگر، کانال های سرگرمی، محتوایی مانند ویدئو، تصویر، صدا و متن را به نمایش می گذارند که سرگرم کننده و جذاب هستند، مانند مسابقات، بازی ها و طنز. برای قرار گرفتن در این دسته، کانال ها باید حداقل 8000 عضو داشته باشند و باید قوانین کپی رایت، عدم انتشار بدافزار و محتوای غیراخلاقی را رعایت کنند.

کانال های ورزشی همانطور که از نامشان پیداست دارای محتوای مرتبط با ورزش از جمله اخبار، حاشیه های بازیکنان و سایر مطالب مرتبط هستند. کانال هایی با بیش از 3000 عضو را می توان در کنار سایر کانال های ورزشی در ویترین سروش پلاس قرار داد به شرطی که در کانال های هواداری به رقبا توهین نکنند.

در نهایت، کانال های کودک به انتشار محتوای مناسب برای کودکان مانند انیمیشن، کتاب داستان و بازی های مختلف اختصاص دارد. انتشار هرگونه محتوا یا تبلیغات نامناسب در این دسته اکیداً ممنوع است. کانال های فعال کودک با عضویت بالای 3000 نفر را می توان در دسته بندی کانال های کودک ویترین سروش پلاس قرار داد.

کانال های آموزشی و فناوری نیز محتوای علمی، آموزشی و آموزشی را در این دسته منتشر می کنند. اما ذکر این نکته ضروری است که آموزش مجرمانه، هک و هرگونه فعالیتی که بر خلاف قوانین جمهوری اسلامی باشد در این دسته اکیدا ممنوع است. برای اطمینان از کیفیت و انطباق، کانال های آموزشی باید حداقل 8000 عضو داشته باشند تا در ویترین اصلی سروش پلاس مشابه کانال های سرگرمی حضور داشته باشند.

سروش پلاس ویژگی های اضافی را برای کانال های تجاری خود با بیش از 3000 عضو ارائه می دهد. یکی از این ویژگی ها، امکان پرداخت درون کانالی است که نه تنها امنیت و راحتی را افزایش می دهد، بلکه مزایا و امکانات مختلفی را برای صاحبان کانال و کسب و کارها فراهم می کند. این روش پرداخت در مقایسه با استفاده از برنامه دیگری برای تراکنش‌ها، با زمان پردازش تقریباً پنج برابر سریع‌تر است.

علاوه بر این، اگر به فضایی امن و راحت برای میزبانی یک رویداد بزرگ برای فالوورهای خود نیاز دارید یا در تلاش برای یافتن مکان مناسب برای جلسات رسمی هستید، سروش پلاس به شما این امکان را می دهد که به راحتی جلسات زنده را در کانال های خود برگزار کنید. این ویژگی تضمین می کند که بتوانید رویدادهای کانال خود را در کمترین زمان ممکن سازماندهی و میزبانی کنید.

اگر علاقه مند به فعال سازی این ویژگی ها مانند پرداخت های درون کانالی و جلسات زنده هستید و یا نیاز به پشتیبانی، تبلیغات، طراحی بنر یا خدمات طراحی پوستر دارید، می توانید با تیم پشتیبانی کانال های سروش پلاس تماس بگیرید. آنها برای کمک به شما در دسترس هستند و همچنین می توانند از طریق “ربات پشتیبانی” پشتیبانی ارائه دهند. علاوه بر این، بخش «پرسش‌های متداول» در وب‌سایت سروش پلاس به عنوان راهنمای مفیدی برای هرگونه سؤالی که ممکن است داشته باشید، عمل می‌کند. تیم پشتیبانی کانال ها آماده پاسخگویی به هرگونه سوال یا مشکلی است که در رابطه با کانال های سروش پلاس با آن مواجه شوید.

به این مطلب امتیاز بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *