ریپورتاژ

نحوه استفاده از سیستم گرمایش در دستگاه های سرمایشی

نحوه استفاده از سیستم گرمایش در دستگاه های سرمایشی

نحوه استفاده از سیستم گرمایش در دستگاه های سرمایشی ، شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که چگونه می توان این کار را انجام دهیم .از مهم ترین ها می توان به کولرگازی وایت وستینگ هاوس اشاره کرد که این دستگاه از این کمپانی می باشد .

زمانی که بحث خرید این دستگاه به میان میاد هم ما حالت سرمایش و هوای خنک رو به یاد میاوریم ولی در واقع با پیشرفته تکنولوژی این مدل دستگاه هایی که در بازار موجود هستن مدل های سرد و گرم هم دارن که از این مدل ها میتوان به عنوان سیستم گرمایشی در فصل زمستان استفاده بشه . یکی از مهم ترین دستگاه ها در تولید این مدل کالاها کولرگازی ایستاده وایت وستینگ هاوس  است .

راه اندازی سیستم گرمایش در این وسیله ها ، کار نسبتا راحت و ساده ایه اما به همان اندازه نیز حساسه و نیاز به دقت زیادی داره .

نحوه استفاده از سیستم گرمایش در دستگاه های سرمایشی

نکته ای که در اینجا مطرح است اینه که مصرف برق اسپیلت در فصل سرد بیشتره و این بدین معنیه که سیستم گرمایش در کولرگازی دیواری وایت وستینگ هاوس  به نسبت سیستم سرمایش مصرف برق بیشتری داره . دلیلش هم نحوه عملکرد سیستم گرمایشه . در حالت سرمایش ، کمپرور این دستگاه پس از ترموستات خاموش میشه ام در حالت گرمایش ، پس از اینکه اتاق گرم شد ، در حالت دیفراست ( برفک زدائی ) قرار میگیره تا برفک های بیرون آب کنه و پس از انجام این کار دوباره به حالت گرمایش تغییر پیدا میکنه . نحوه کارکرد گرمایش در این دستگاه به این صورت است که داخل دستگاه ، گاز وجود داره که برای عملکرد مناسب سیستم گرمایش در فصل سرد لازمه که این گاز باید در داخل کمپرسور گرم بشه و از طریق یک شیر چهار طرفه به سمت اواپراتور منتقل بشه . این بخش از قسمت داخلی اسپیلت ، مجموعه ایه متشکل از لوله های مسی و صفحاتی از جنس آلومینیوم که میتونه گرما رو به سمت بیرون دستگاه و محیط انتقال بده .

پس شناختن نحوه استفاده از سیستم گرمایش در دستگاه های سرمایشی می تواند برای شما یک زندگی سالم را به ارمغان بیاورد .

به این مطلب امتیاز بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *