آموزش های اپن کارت

اضافه کردن گزارش ها در داشبورد مدیریت اپن کارت

در طی مراحل ارتقاء Opencart از نسخه 3 به نسخه 4، ارتقاء را با موفقیت انجام دادیم. با این حال، با مشکلی مواجه شدیم که در آن گزارش‌های داشبورد مدیریت ما دیگر قابل مشاهده نبود. مدتی طول کشید تا مشخص کنیم چگونه این گزارش‌ها را فعال کنیم. خوشبختانه، ما یک راه حل ساده کشف کردیم. برای اضافه کردن گزارش ها در داشبورد مدیریت اپن کارت 4 کافیست این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا به سادگی هرچه تمام تر در کوتاه ترین زمان ممکن این کار را انجام دهید.اضافه کردن گزارش ها در داشبورد مدیریت اپن کارت

برای افزودن گزارش های داشبورد، این مراحل را دنبال کنید:

1. به پنل مدیریت دسترسی پیدا کنید.
2. به Extensions > Extensions بروید.
3. فیلتر “داشبورد” را برای محدود کردن گزینه ها اعمال کنید.
4. تمام افزونه های لازم مربوط به گزارش های داشبورد را نصب کنید.
5. هر پسوند را ویرایش کنید و عرض مورد نظر را مشخص کنید.
6. وضعیت هر افزونه را فعال کنید.
7. ترتیب مرتب سازی مورد نظر را برای تعیین موقعیت نمایش گزارش ها تنظیم کنید.
8. تغییرات را ذخیره کنید.

با انجام تنظیمات فوق می توانید گزارش ها را در داشبورد مدیریت مشاهده کنید. این گزارش ها بینش های ارزشمندی را ارائه می دهند و می توانند بر اساس نیازهای شما سفارشی شوند.

اضافه کردن گزارش ها در داشبورد مدیریت اپن کارت

علاوه بر این، شایان ذکر است که شما این امکان را دارید که گزارش های داشبورد مدیریت خاص را در صورت نیاز فعال یا غیرفعال کنید. اگر سوال یا نظری دارید، لطفا با ما تماس بگیرید. ما همیشه آماده اضافه کردن موضوعات اضافی بر اساس بازخورد شما هستیم.

به این مطلب امتیاز بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *