برای برند شما مهم است که در هر فرصتی که به دست میآید اعتبار خود را ثابت کند - و در رسانههای اجتماعی، این اغلب به معنای تایید شدن است. تأیید با یک علامت آبی کوچک روی نام شما همراه است، تمایزی که در تمام پلتفرمهای رسانههای اجتماعی مشابه است.اگر حساب تیک تاک برند خود را اجرا میکردید و نمیدانید چگونه آن علامت آبی کوچک را دریافت کنید، در جای درستی هستید. ما چند نکته آزمایش شده و واقعی برای نحوه تأیید در TikTok داریم. پس با آموزش گرفتن تیک آبی تیک تاک همراه ما باشید.
تیک آبی تیک تاک چیست؟
نشان تأیید، علامت آبی رنگی است که در کنار دسته نمایه میبینید.
این نمادی است که به کاربران اطمینان می دهد حساب شما معامله واقعی است – توسط خود TikTok تأیید شده است.
با بیش از سه میلیارد بارگیری جهانی، پتانسیل بازاریابی TikTok بسیار زیاد است.
و یک تیک آبی می تواند دسترسی به محتوای شما را به ارتفاعات جدیدی برساند.
از افزایش دید و اقتدار روی پلت فرم گرفته تا لایه ای از اعتبار، مطمئناً به رسمیت شناختن رسمی ضرری ندارد.
بهعلاوه، در دورانی که با اخبار و حسابهای جعلی مواجه است، این نشان برای متمایز کردن و محافظت از کاربران، سازندگان و برندهای معروف از جعل هویت طراحی شده است.
نحوه تایید در تیک تاک
برخلاف فیسبوک، اینستاگرام و (قبلاً) توییتر، نمیتوانید از طریق فرآیند درخواست تأیید TikTok را درخواست کنید.
در عوض، این پلتفرم دارای یک تیم اختصاصی است که به دنبال سازندگان، برندها و تأثیرگذاران برای اعطای نشان هستند – بنابراین شما باید برای دریافت این علامت انتخاب شوید.
با این حال، فاکتورهای متعددی وجود دارد که TikTok هنگام انجام چکها در نظر میگیرد – مانند میزان فعال بودن شما در پلتفرم و عمومی بودن نمایه شما.
چرا تأیید TikTok مهم است؟
پس چرا تایید TikTok اینقدر مهم است؟ بیایید به چند دلیل مهم بودن تأیید TikTok برای برند شما بپردازیم.
قدرت
تأیید اعتبار به نشان دادن اعتبار برند شما کمک می کند. از آنجایی که تیک آبی به یک عنصر اصلی برای مارک های تأیید شده در سراسر شبکه های اجتماعی تبدیل شده است، مصرف کنندگان شروع به مرتبط کردن آن با مارک های معتبر و معتبر کرده اند. اگر رقیب شما تأیید شده باشد، اما شما تأیید نشده اید، مشتریان احتمالاً برند تأیید شده را دنبال می کنند، به آن گوش می دهند، با آن تعامل می کنند و از آن خرید می کنند.
اصالت و امانت
به طور مشابه، وقتی مصرف کنندگان آن چک آبی را می بینند، به طور خودکار از اعتبار برند شما آگاه می شوند. تأیید آسان نیست (همانطور که در زیر مشاهده می کنید)، به این معنی که هر برندی که وضعیت تأیید را داشته باشد بلافاصله قابل اعتماد است.
رشد
علاوه بر این، تأیید می تواند به رشد کمک کند. اگرچه تایید نشده است، اما شایعهای وجود دارد مبنی بر اینکه حسابهای تأیید شده در صفحه «برای شما» TikTok اولویت دارند، به این معنی که پس از تأیید، برند شما در معرض افراد بیشتری قرار میگیرد. این دسترسی را افزایش می دهد و به رشد سریع حساب شما کمک می کند.
اعتبار
همانطور که قبلاً اشاره کردیم، اعتبار برند شما در TikTok مهم است. تأیید از TikTok به مخاطبان شما می گوید که برند شما قانونی است. اگر نام تجاری شما تأیید نشده باشد – مخاطبان شما ممکن است نتوانند حساب برند شما را از سایر حساب های TikTok متمایز کنند.
گرفتن تیک آبی TikTok
اکنون میدانید که چرا تأیید اعتبار بسیار مهم است. در مرحله بعد، بیایید در مورد مراحلی صحبت کنیم که می توانید برای تأیید حساب خود انجام دهید تا بتوانید آن علامت تیک آبی آرزو را بدست آورید.
1. بر تولید محتوا تمرکز کنید
اولین کاری که باید انجام دهید این است که به طور مداوم محتوا ایجاد کنید. هیچ کس در روز اول تأیید نمی شود – شما باید ثابت کنید که شایسته هستید. بنابراین یک استراتژی محتوای TikTok را کنار هم قرار دهید و شروع به ایجاد محتوای زیادی در یک برنامه منظم کنید.
دلیل دیگری که ایجاد محتوای ثابت بسیار مهم است این است که TikTok میخواهد شاهد رشد مداوم فالوورها نیز باشد. در واقع، برخی منابع می گویند که برای تأیید، باید روزانه بین 500 تا 2000 دنبال کننده جدید ایجاد کنید. اگرچه به نظر می رسد سخت باشد، اما TikTok بیش از 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد، بنابراین شما نباید مشکل زیادی داشته باشید.
شروع به ایجاد TikToks روزانه کنید و به مواردی توجه کنید که بیشترین تعامل را دارند. ایجاد ویدیوهای بیشتر از این قبیل احتمالا بهترین گزینه برای شما خواهد بود، به خصوص وقتی نوبت به نکته بعدی ما می رسد.
2. یک ویدیوی ویروسی ایجاد کنید
اگر میخواهید در TikTok تأیید شوید، به ویروسی شدن کمک میکند. ویروسی شدن در TikTok به معنای ایجاد ویدیویی است که در صفحه «برای شما» بسیاری از کاربران نمایش داده میشود و صدها هزار لایک و بازدید ایجاد میکند. این نه تنها به رشد حساب شما کمک میکند، بلکه به TikTok اجازه میدهد تا بداند که محتوای عالی ایجاد میکنید که کاربران دوست دارند.
اکثر حسابها معمولاً حداقل یک لحظه ویروسی قبل از رسیدن به وضعیت تأیید دارند. روی ایجاد محتوایی تمرکز کنید که لایک های زیادی را به خود اختصاص دهد و به روندهای محبوب و شرکت در چالش ها به عنوان راهی برای افزایش شانس خود برای یک ویدیوی ویروسی فکر کنید.
روش خاصی برای ویروسی شدن وجود ندارد. در بیشتر موارد، این در مورد خوش شانس بودن یا انتشار محتوای مناسب در زمان مناسب است. اگر با محتوای با کیفیت سازگار هستید، باید در کمترین زمان ویدیوی ویروسی خود را دریافت کنید.
3. در دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی تأیید شوید
TikTok میخواهد مطمئن شود که در مورد فرآیند تأیید هوشمندانه عمل میکند، بنابراین اغلب به سایر پروفایلهای رسانههای اجتماعی کاربران نگاه میکنند تا ببینند آیا قبلاً در آنجا تأیید شدهاند یا خیر. این بدان معناست که میخواهید قبل از رفتن به TikTok، فرآیند تأیید را در پلتفرمهایی مانند فیسبوک، اینستاگرام و توییتر آغاز کنید.
اگر قبلاً در هریک از/همه پلتفرمهای دیگر خود تأیید شدهاید، شانس بسیار بیشتری دارید که TikTok همان وضعیت را به شما اعطا کند. بنابراین راهنماهای ما را در مورد نحوه تأیید در سایر پلتفرمهای رسانههای اجتماعی (پیوند داده شده در بالا) بررسی کنید تا بتوانید اعتبار و اصالت خود را در همه حسابهای خود ثابت کنید.
4. پوشش رسانه ای دریافت کنید
TikTok همچنین بررسی می کند که آیا شما در پوشش رسانه ای برجسته شده اید یا خیر. نشان دادن حساب TikTok شما در یک نشریه آنلاین راهی مطمئن برای اطلاع دادن به پلتفرم است که حساب شما ارزش تأیید را دارد.
بنابراین، چگونه پوشش رسانه ای دریافت می کنید؟ همه اینها به اولین نکته ما برمی گردد: تمرکز بر تولید محتوا. در حالی که زمانهایی وجود دارد که میتوانید برخی از ویدیوهای TikTok را ارسال کنید تا در جمعبندیها گنجانده شوند، اکثریت قریب به اتفاق پوشش رسانهای به صورت ارگانیک انجام میشود.
محتوای عالی ایجاد کنید. در پلتفرم فعال بمانید. پوشش رسانه ای خواهد آمد.
5. با اینفلوئنسرها کار کنید
اگر بی حوصله هستید و حساب TikTok شما به سرعتی که انتظار داشتید رشد نمی کند، ممکن است به فکر کار با اینفلوئنسرها باشید. این کمک می کند تا نام تجاری شما در مقابل کاربران بیشتری قرار گیرد و به طور بالقوه منجر به دنبال کنندگان جدید و تعامل بهتر شود.
اینفلوئنسرهای TikTok عاشق کار با برندها هستند و این استراتژی میتواند راهی عالی برای رشد سریع باشد و در عین حال به مشتریان بالقوه بیشتری دسترسی پیدا کند.
با مرور TikTok شروع کنید تا تأثیرگذارانی را پیدا کنید که به نظر میرسد شبیه به جمعیت هدف شما هستند یا محتوای پستی را که مخاطبان هدف شما میپسندند. برای مثال، برندی که اسباببازیهای بچهها را میفروشد، اینفلوئنسرهایی را جستجو میکند که مرتباً درباره مادر بودن صحبت میکنند.
سپس، فهرستی تهیه کنید و شروع به تماس با آنها در مورد یک شراکت کنید. بسیاری از سازندگان آدرس ایمیل خود (یا شخص روابط عمومی خود) را درج می کنند تا برندها بتوانند به راحتی گفتگو را درباره یک ویدیوی حمایت شده شروع کنند. با اینفلوئنسر کار کنید تا ویدیویی بسازید که برای مخاطبانش جذاب باشد و به شما کمک کند حساب خود را رشد دهید و به مشتریان جدید دست پیدا کنید.
6. دستورالعمل های انجمن TikTok را دنبال کنید
آخرین نکته ما ساده است: قوانین را دنبال کنید. اگر بهدلیل نقض دستورالعملهای انجمن بهطور مداوم ویدیوها را حذف میکنید، احتمال اینکه به وضعیت راستیآزمایی برسید بسیار کمتر است. بنابراین مطمئن شوید که از انواع محتوایی که دارید و مجاز به ارسال آن نیستید آگاه هستید و از آن قوانین پیروی می کنید.
با رعایت نکات بالا حال ، وقت آن فرا رسیده که درخواست خود را به تیک تاک اعلام کنیم. برای ثبت درخواست با ادامه مطلب با ما همراه باشید.
نحوه درخواست تیک آبی در TikTok
برای درخواست تأیید حساب TikTok:
- در برنامه TikTok، روی نمایه در پایین ضربه بزنید.
- روی دکمه Menu ☰ در بالا ضربه بزنید.
- روی تنظیمات و حریم خصوصی ضربه بزنید.
- روی Account و سپس Verification ضربه بزنید.
༚ اگر به عنوان یک حساب تجاری ثبت نام کرده اید، فقط می توانید برای تأیید کسب و کار درخواست دهید.
༚ اگر به عنوان یک حساب شخصی ثبت نام کرده اید، می توانید برای تاییدیه های شخصی و سازمانی درخواست دهید. - برای ارسال درخواست تأیید، مراحل موجود در برنامه را دنبال کنید.
سؤالات متداول تیک آبی تیک تاک
تعداد دقیقی وجود ندارد، اما منابع می گویند که تیک تاک به دنبال دیدن 500 تا 2000 دنبال کننده جدید در روز است.
این سخت خواهد بود – اما هنوز هم ممکن است. سعی کنید برای برند خود پوشش رسانه ای دریافت کنید یا ابتدا در پلتفرم های دیگر تأیید شوید.
تعداد بازدیدهای مشخصی برای تأیید وجود ندارد.
هیچ فرآیند درخواست تأیید رسمی وجود ندارد. شما نمی توانید برند خود را مانند سایر پلتفرم ها برای تایید ارسال کنید.
برند شما نمیتواند نشان تأیید را از تیک تاک بخرد.
ما برای تأیید اعتبار از شما هزینه ای دریافت نمی کنیم. هر نهادی که ادعا می کند تأییدیه های تیک تاک را می فروشد به ما وابسته نیست.
در حال حاضر امکان درخواست حذف نشان تأیید شده شما وجود ندارد. با این حال، اگر نام کاربری خود را تغییر دهید( برای تغییر نام کاربری تیک تاک کلیک کنید)، نشان تأیید شده شما را حذف خواهیم کرد.