آموزش اسپاتیفای

افزایش فالوور پلی لیست اسپاتیفای

افزایش فالوور پلی لیست اسپاتیفای

برخی می گویند فقط شانس است، اما برخی دیگر بهترین ترفندها را برای آوردن دنبال کنندگان جدید لیست پخش به اشتراک گذاشته اند. لیست‌های پخش اسپاتیفای من را یاد بسیاری از کاست‌ها و سی‌دی‌های قدیمی می‌اندازد که در جوانی با آن‌ها معامله می‌کردیم و تقدیم می‌کردیم.یادم می آید که دوستانم نوارهای هدیه تهیه می کردند و این نوع لیست پخش را با انواع آهنگ های هنرمندان مختلف می ساختند. اولین باری که یکی از دوستان به من یک لیست پخش هدیه داد که خودش آن را انجام داده بود، نحوه دیدن، گوش دادن و لذت بردن من از موسیقی را کاملاً تغییر داد.من شروع به ساختن نوارهای خودم کردم و آنها را به هر فرد خاصی در زندگی ام دادم. فکر می‌کنم این‌گونه بود که من شیفته موسیقی شدم، زیرا راهی برای ساختن موسیقی متن زندگی‌ام پیدا کردم، خیلی قبل از اینکه حتی بفهمم موسیقی متن چیست.به سرعت به جلو به زمان حال، من عاشق ساختن لیست پخش اسپاتیفای هستم. پس با ما همراه باشید تا در ادامه نکاتی برای افزایش فالوور پلی لیست اسپاتیفای به شما بگویم که بتوانید نسبت به قبل بیشتر شنیده شوید.

چگونه فالوورهای لیست پخش Spotify خود را افزایش دهیم؟

1 –  ایجاد یک لیست پخش عالی 

اما بیایید آن را هضم کنیم، اگر می‌خواهید موارد زیر را توسعه دهید، باید لیست پخش شما خوب باشد.

بله، لیست‌های پخش برای لذت بردن ایجاد شده‌اند، اما می‌توانید برای به دست آوردن فالوورهای اسپاتیفای بیشتر و حتی داشتن یک لیست پخش بسیار محبوب، قدم‌های بیشتری بردارید.

  • فهرست‌های پخش بسیار خاصی ایجاد کنید: «آهنگ‌های ساحلی» موضوع خوبی است، اما فکر نمی‌کنید کمی خیلی کلی است؟ آیا آن لیست پخش برای روزهای ساحلی بسیار خاصی اعمال می شود؟ یک روز ساحلی تعطیلات بهاری با دوستانتان مانند یک روز خانوادگی در ساحل نیست… این را در هنگام ایجاد لیست های پخش خود در نظر داشته باشید، به خصوص اگر موسیقی خود را به آنها اضافه می کنید. به مخاطبان هدف خود فکر کنید و در چه موقعیت هایی به لیست های پخش شما گوش می دهند.

یاد آوردن! الگوریتم اسپاتیفای بر اساس آنچه شنونده قبلاً به آن گوش داده است، موسیقی جدیدی را پیشنهاد می‌کند، حتی جدیدترین آهنگ‌ها همگی ریشه در آمارهای پیچیده دارند، بنابراین آهنگ‌ها، آلبوم‌ها و لیست‌های پخش جدید برای دسترسی به افرادی که احتمالاً آنها را دوست دارند، بیشتر است. اگر دنبال کنندگان بیشتری در لیست پخش اسپاتیفای می خواهید، یک لیست پخش برای مخاطبان هدف خود ایجاد کنید، که الگوریتم را به نفع شما حفظ می کند.

  • کلاسیک ها را فراموش نکنید!: مردم هرگز از گوش دادن به آهنگ های مورد علاقه خود خسته نمی شوند، بنابراین اگر لیست پخشی وجود دارد که می توانید چند آهنگ قدیمی و کلاسیک اضافه کنید، از انجام آن نترسید! مدتی به رادیو گوش دهید، آهنگ هایی را خواهید یافت که بیش از 20 سال است که در اطراف ما بوده اند. علاوه بر این، به معروف‌ترین لیست‌های پخش اسپاتیفای گوش دهید و برخی از قدیمی‌ها را پیدا خواهید کرد، بنابراین آنها را رها نکنید.
  • کیفیت بر کمیت: کمیت از نظر لیست های پخش اسپاتیفای کاملاً موضوعی است، در واقع، هنگام صحبت در مورد این موضوع، حتی در میان متصدیان اسپاتیفای اختلاف نظر وجود دارد. برخی از مردم می گویند که شما فقط باید لیست های پخش کوتاه بسازید، برخی دیگر می گویند که در واقع مهم نیست. من شخصا لیست های پخش معروف اسپاتیفای را با صدها آهنگ دیده ام، اما همچنین دیده ام که برخی از آنها بسیار کوتاه در اسپاتیفای بسیار محبوب شده اند. در هر صورت، مهم این است که بر کیفیت بر کمیت تمرکز کنید، نمی خواهید مردم از هر آهنگ دیگری چشم پوشی کنند، بلکه می خواهید از هر آهنگ لذت ببرند! بنابراین در مورد آهنگ هایی که اضافه می کنید بسیار محتاط باشید، اگر همه آنها از آهنگ های مورد علاقه شما نیستند، پس از امتحان عبور نمی کنند.
  • بهترین آهنگ‌ها را در اولویت قرار دهید: این احتمالاً قدیمی‌ترین ترفند در کتاب است، زیرا اولین آهنگ‌های هر آلبوم یا لیست پخش به طور قابل توجهی پخش‌های بیشتری نسبت به آهنگ‌های بعدی تولید می‌کنند. این بدان معناست که شما شانس بسیار محدودی برای جذب افراد به لیست پخش خود دارید، بنابراین آهنگ هایی را که بهترین آهنگ ها را در همان ابتدای لیست پخش خود می دانید قرار دهید. دفعه بعد که سری به مجموعه قدیمی‌های خود می‌زنید، توجه داشته باشید که چگونه چند آهنگ اول آلبوم همیشه محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین آهنگ‌ها هستند.

    در نهایت، لیست‌های پخشی بسازید که از آنها لذت می‌برید: می‌دانم که این موضوع مربوط به افزایش فالوورهای لیست پخش اسپاتیفای است، اما تعداد فالوورها را گم نکنید. لیست های پخشی بسازید که واقعاً از آنها لذت می برید.

    عبارتی که در مورد این موضوع بسیار شناخته شده است این است که شما نباید آهنگ هایی را در لیست پخش خود داشته باشید که 100٪ آنها را دوست ندارید. فالوورهای جدید و از همه مهمتر فالوورهای متعهد به لیست پخشی می آیند که احساس می کنند با عشق انتخاب شده اند.

2 – به لیست پخش خود گوش دهید
شما یک لیست پخش عالی برای یک روز ساحلی با دوستان ایجاد کرده اید، یا تمام آهنگ های مورد علاقه خود را برای یک شام عاشقانه جمع آوری کرده اید، پس چرا به لیست پخش اسپاتیفای خود گوش نمی دهید؟

اسپاتیفای متوجه می‌شود که یک لیست پخش توسط سازنده آن فراموش می‌شود، مخصوصاً وقتی صحبت از لیست‌های پخش جدید می‌شود. مطمئن شوید که شنونده فعال لیست پخشی هستید که ایجاد کرده اید. این یک تغییر واحد می تواند باعث شود فالوورهای اسپاتیفای شما شروع به رشد کنند.

3 – یک عنوان و توضیحات عالی به شما کمک می کند

اوه بله، مطمئن شوید که شنوندگان جدید آن را پیدا می کنند!

اینجاست که کلمات کلیدی ضروری هستند. افزودن یک عنوان خوب و یک توضیح مختصر برای لیست پخش خود ابزاری است که برای وادار کردن افراد به یافتن آن در اختیار دارید.

کلمات کلیدی آن عباراتی هستند که مردم برای یافتن موسیقی مورد علاقه خود جستجو می کنند، بنابراین شما باید موارد مرتبط را برای ساخته های خود پیدا کنید. می‌توانید از Google Trends برای پیدا کردن بهترین کلمات کلیدی مرتبط با ژانر، هنرمند و احساس کلی لیست پخش خود استفاده کنید.

یک عنوان عالی و یک توضیح مختصر به لیست پخش خود از جمله چند کلمه کلیدی اضافه کنید. سازندگان لیست پخش معمولاً به سراغ عناوین خلاقانه و سرگرم کننده می روند. یک لیست پخش معروف اسپاتیفای همیشه توضیحات خنده‌داری نیز دارد.

یکی دیگر از مواردی که شانس افزایش فالوورهای لیست پخش اسپاتیفای را به صورت ارگانیک افزایش می دهد، اضافه کردن نام سازندگان موسیقی است. به این ترتیب، طرفداران آن هنرمندان می توانند آهنگ ها و آهنگ های مورد علاقه خود را پیدا کنند که حال و هوای مشابهی دارند که ممکن است دوست داشته باشند. شما حتی می توانید در صفحه هنرمند ظاهر شوید!

4 – یک تصویر جلد لیست پخش اضافه کنید
بله، ما در حال گوش دادن به موسیقی هستیم، اما بیشتر مردم هنوز بسیار بصری هستند. مانند بسیاری از پلتفرم های رسانه های اجتماعی، برای موفقیت باید خوب به نظر برسید.

اضافه کردن یک عکس روی جلد تصادفی، یا بدتر از آن، عدم اضافه کردن عکس روی جلد به مردم می‌گوید که واقعاً به لیست‌های پخش خود اهمیت نمی‌دهید، که کاملاً برعکس آنچه می‌خواهید است.

اگر می خواهید دنبال کنندگان لیست پخش اسپاتیفای خود را به صورت ارگانیک افزایش دهید، باید مراقب تک تک جزئیات باشید.

شما یک لیست پخش بسیار خوب دارید، مطمئن شوید که یک عکس روی جلد لیست پخش دارید که کاملاً با آن مطابقت دارد.

حتی یک فرد معمولی که به طور معمول لیست پخش می‌سازد، می‌تواند تعداد زیادی فالوور را در اسپاتیفای فقط بر اساس کیفیت جلد و عکس‌های خود داشته باشد.

محتوای بصری هنوز برای نسل هزاره و ژنرال Z پادشاه است و عکس‌های روی جلد اسپاتیفای نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

5- صبور باشید
ما بیش از حد عادت کرده ایم که همه چیز را فورا تحویل دهیم و بلافاصله در رسانه های اجتماعی ویروسی شویم. ما هزار فالوور در ساعت یا هزار لایک در دقیقه می‌خواهیم، پس از اتمام ساخت لیست‌های پخش… این واقعی نیست، این رشد ارگانیک نیز نیست. هنگامی که می خواهید فالوورهای خود را در اسپاتیفای افزایش دهید، صبر و حوصله کلیدی است، بنابراین آرامش خود را حفظ کنید و به پیشرفت های کوچکی که هر روز دارید توجه کنید.

6- در مورد روندها محتاط باشید
ممکن است وسوسه شوید که از انواع آهنگ های جدید و مد روز استفاده کنید تا لیست های پخش خود را مرتبط تر کنید، در مورد دنبال کنندگان اسپاتیفای همیشه اینطور نیست.

ببینید، بسیاری از آهنگ‌های مد روز که امروز دوستشان داریم، بیشتر دوام نمی‌آورند، کلاسیک نمی‌شوند. بنابراین، اگر واقعاً از آهنگ جدید یا هنرمند جدید لذت می برید، می توانید آنها را به لیست پخش خود اضافه کنید، اما یک لیست پخش کامل را فقط بر اساس روندها ایجاد نکنید زیرا ممکن است به سرعت از بین برود.

7 – لیست پخش خود را هر چند وقت یکبار بررسی کنید
توجه داشته باشید که چگونه بهترین و محبوب ترین لیست های پخش در اسپاتیفای تازه می مانند.

موسیقی دائماً پخش می شود، همیشه یک هنرمند محبوب موسیقی جدید منتشر می کند، یا شما به تازگی یک هنرمند مستقل را کشف کرده اید که دوستش دارید…

بنابراین می‌توانید دائماً چند آهنگ دیگر را که به خوبی با حال و هوا هماهنگ می‌شوند، انتخاب کرده و اضافه کنید. نیازی به اضافه کردن آهنگ های جدید هر روز نیست، اما بررسی مجدد یک بار در ماه ایده جالبی است که می تواند بسیاری از شنوندگان بالقوه را به صفحه شما بیاورد.

8 – از ادروم استفاده کنید
برای متصدیان لیست پخش و هنرمندان جدید، پلتفرم نوآورانه ادروم راهی نهایی است که به شما در موفقیت در اسپاتیفای کمک می کند.

همانطور که می دانید، تبادل لیست پخش اسپاتیفای نه تنها یک راه سرگرم کننده برای جمع کردن همه آهنگ های مورد علاقه شما یا یافتن آهنگ های جدید و جالب است، بلکه می توانید تعداد زیادی فالوور جدید و افراد علاقه مند به پروژه های هنرمندان جدید و حرفه موسیقی را نیز به دست آورید.

بنابراین، ادروم یک پلتفرم عالی برای هنرمندان و متصدیان نوظهور است تا یکدیگر را پیدا کنند.

به عنوان متصدیان لیست پخش، این پلتفرم به کاربران خود اجازه می دهد تا انواع آهنگ های جدید هنرمندان مختلف را که در تلاش هستند به صنعت موسیقی راه یابند، گوش دهند، بررسی کنند و به لیست پخش خود اضافه کنند.

علاوه بر این، به‌عنوان یک متصدی، این شانس را دارید که از فعالیتی که واقعاً از آن لذت می‌برید درآمد کسب کنید، در حالی که آهنگ‌های شگفت‌انگیز را کشف می‌کنید و به هنرمندان مشتاق کمک می‌کنید تا رشد کنند.

به عنوان یک هنرمند، ادروم به شما این فرصت را می دهد که به تعداد زیادی متصدی لیست پخش دسترسی پیدا کنید که به هنر شما گوش می دهند، آهنگ های شما را بررسی می کنند و احتمالاً شما را در لیست های پخش خود قرار می دهند. چیزی که پنجره بزرگی را برای شنوندگان بالقوه بیشتر، دنبال کنندگان بیشتر و لیست های پخش بیشتر باز می کند.

ادروم یک کمپین 14 روزه منحصر به فرد ایجاد می کند که در آن موسیقی شما برای متصدیان ارسال می شود. این جادو به دلیل روش منحصر به فرد پلتفرم برای تبلیغ آهنگ‌های شما، ارسال آن‌ها به متصدیان خاص، که همگی بر اساس ژانر انتخاب شده‌اند، اتفاق می‌افتد.

به این ترتیب ما تضمین می کنیم که آنها فقط آهنگ های مرتبط را دریافت و بررسی می کنند.

علاوه بر این، حتی می‌توانید ژانرهای بسیار خاصی را که قصد دارید انتخاب کنید، و حتی اگر آن چیزی است که می‌خواهید، بودجه خاصی را انتخاب کنید.

برای سفارش این کمپین میتوانید به صفحه خدمات اسپاتیفای مراجعه نمایید.

جمع بندی

افزایش ارگانیک فالوورهای لیست پخش اسپاتیفای فقط یک موضوع شانسی نیست، بلکه این است که عاشقانه به چیزی اهمیت دهید که واقعاً از آن لذت می برید، بنابراین می توانید به افراد بسیار بیشتری دسترسی پیدا کنید که مانند شما به موسیقی اهمیت می دهند و احساس می کنند. این جریانی از دنبال کنندگان واقعی ایجاد می کند که به موسیقی علاقه دارند و به طور طبیعی به رشد مخاطبان شما در طول سال ها کمک می کند. موسیقی جاودانه است و نوازندگان بزرگی که سال‌ها پیش از آن گذشته‌اند، هنوز تعداد زیادی از طرفداران دارند که موسیقی خود را با نمایش آنها در لیست‌های پخش اسپاتیفای زنده نگه می‌دارند.

به این مطلب امتیاز بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *