ریپورتاژ

ویژگی های کرم پودر استی لادر ESTEE LAUDER

ویژگی های کرم پودر استی لادر ESTEE LAUDER

ویژگی های کرم پودر استی لادر ESTEE LAUDER

کرم پودر و زیبایی:

داشتن پوست صاف و بدون نقص آرزوی هر فرد می باشد. روش های مختلف و بسیار متنوعی جهت درمان مشکلات پوستی وجود دارد. استفاده از روش های درمانی علاوه بر هزینه بر بودن، زمان بر نیز می باشد. یکی از راههای پوشاندن لکه های موجود روی پوست، استفاده از کرم پودر ها می باشد. کرم پودر ها انواع مختلفی دارند که انتخاب آن ها به نوع پوست و موارد مصرف استفاده از کرم پودر بستگی دارد. از انواع کرم پودر ها می توان به کرم پودر مخصوص به پوست چرب، کرم پودر مخصوص به پوست خشک و … اشاره کرد. یکی از کرم پودر هایی که امروزه مورد استفاده اکثر افراد قرار گرفته است، کرم پودر استی لادر  ESTEE LAUDER می باشد. کرم پودر استی لادر علاوه بر این که قدرت پوشانندگی بالایی دارد، به خوبی روی پوست پخش میشود.

چشم در زیبایی هر فرد بسیار موثر می باشد. بنابراین در آرایش چهره باید به چشم ها توجه شود. یکی از لوازم آرایشی که در آرای چشم مورد استفاده قرار می گیرد، سایه چم است. سایه ها انواع مختلفی دارند که می توان به سایه های پودری مات، سایه های پودری اکلیلی، سایه های مدادی و … اشاره کرد که هر کدام ویژگی ها و مشخصات منحصر به فردی دارند. یکی از سایه های بسیار پر مصرف، مداد سایه می باشد. مداد سایه مدا یکی از مرغوب ترین مداد های سایه می باشد که مورد استفاده اکثر افراد می باشد.

ویژگی های کرم پودر استی لادر ESTEE LAUDER

کرم پودر استی لادر  ESTEE LAUDERو ویژگی های آن  :

کرم پودر استی لادر  ESTEE LAUDERیکی از کرم پودر های بسیار با کیفیت می باشد که مورد استفاده اکثر افراد قرار گرفته است. این کرم پودر ویژگی ها و مزایا منحصر به فردی دارد که می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. کرم پودر استی لادر ESTEE LAUDER همان طور که گفته شد قدرت پوشانندگی بالایی دارد و نواقص رنگی پوست را به خوبی پوشش می دهد.
  2. کرم پودر نامبرده دارای بافت سبک و بسیار نرم می باشد، بنابراین به خوبی روی پوست پخش می شود.
  3. دوام و ماندگاری کرم پودر نامبرده بسیار بالا می باشد.
  4. کرم پودر استی لادر ESTEE LAUDER علاوه بر جنبه زیبایی، جنبه درمانی نیز دارد. در حقیقت این نوع کرم پودر دارای اس پی اف مناسب می باشد که از پوست در برابر نور خورشید محافظت می کند.
  5. از دیگر ویژگی های کرم پودر نامبرده می توان به عدم ماسیدگی آن اشاره کرد. در حقیقت بعد از مدتی، کرم پودر روی پوست نمی ماسد. ماسیدن کرم روی پوست نه تنها باعث زیبایی چهره نمی شود، بلکه در زیبایی فرد تاثیر منفی خواهد داشت.

خرید مداد سایه مدا و کرم پودر :

برای خرید انواع لوازم آرایشی بهتر است از یک مرکز خرید معتبر کمک گرفت تا محصولات تقلبی و فیک، به جای محصولات اصل و اورجینال خریداری نشود. در حقیقت مرکز معتبری که به فروش محصولات آرایشی مرغوب مانند فروش مداد سایه مدا ، انواع کرم پودر، ادکلن و … مشغول است، محصولات با کیفیت را در اختیار مشتری قرار می دهد. لازم به ذکر است که خرید لوازم آرایشی به صورت عمده بسیار به صرفه می باشد، بنابراین برای خرید عمده باید از مرکز پخش آرایشی عمده کمک گرفت.

ویژگی های کرم پودر استی لادر ESTEE LAUDER

به این مطلب امتیاز بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *